Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 21 czerwca 2013

Wymianka



Już jakiś czas temu  ,bo w maju , to było...

 spodobały mi się u Wioli z Rękodzieło-art

Aniołki


Postanowiłam je zakupić  dla córeczek (jedna komunistka ) kuzynki mojego męża...

ale Wiola zaproponowała wymiankę

i

oto takim sposobem stałam się ich  posiadaczką 

Czyż nie są urocze !



a  

  Urocza sówka  przyleciała z nimi :)




 i spogląda z nad biurka na córkę :))
czy się pilnie uczy ;p

Dziękuję  Wiolu jeszcze raz :***


Cienia chłodnego z zimnym napojem życzę Wszystkim w ten upalny dzionek  ;)

26 komentarzy:

  1. Aniołki i sówka są cudne!
    A upał u mnie też nieziemski, trzeba przeczekać nie męcząc się za bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sówka świetna :))) nich patrzy !
    aniołki też świetne


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki i sówka są bardzo ładne:) Też mam jednego Aniołka od Wioli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńkami obdarowana zostalas !!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty urocze :) A tych upałów to Ci troszkę zazdroszczę .
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczne drobiazgi...
    U Ciebie upały, a u mnie pogoda pod psem... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Do takich anielskich wspaniałości to ja mam słabość. Cieszą ogromnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj dziecku spokój, toż to wakacje za pasem:)) Sówka niech pilnuje zabaw i uciech:)))
    Fajna wymianka, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałam , dałam ;))
      rok zaliczony w wakacje spokój :)))

      Usuń
  9. Super wymianka, coś te aniołki cię bardzo kochają... chyba to kolejny do kolekcji:)
    buziaki miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja je kocham ;))) ale te akurat w świat poszły ;))

      Usuń
  10. Aniolki urocze a sowka cudna! :o)
    Pozdrawiam,
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie kochaniutkie :) Sowka tez :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)