Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

wtorek, 25 czerwca 2013

deco

Troszkę drewienek ozdobiłam...
to są moje początki ;)




Tego amorka bardzo lubię ;P

                   a tu klamereczki ,serducha i zakładka razem
  wiadereczko zakupione u Madelinki z  Przeplatane kolorami


41 komentarzy:

  1. Ale śliczne te klamerki! Chyba sobie sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe początki...klamerki są cudne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe, decoupagowe klamereczki wywołują uśmiech, śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. magiczne klipsiki :P...............buuuuuuuuuziaki***

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, te klamereczki ŚLICZNE! Takie niewielkie coś, a dla oczu taka pozytywna kolorowa uczta~! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domi Twoja kolorowa uczta(bransoletki) jest najpiekniesza ;)

      Usuń
  6. Pięknie,ja właśnie remontuję taras i będę miałą zasłonki powieszone na klamerkach,chyba sobie je właśnie tak zrobię,tylko ciągle mam problemy z decoupagiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na klamerkach to łatwa sprawa ;) wycinasz prostokaty i siup ;)

      Usuń
  7. fajne klamerki moje od Ciebie bardzo mi sie przydają!!!!
    aniołek -uwielbiam!


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. klamerki prześliczne:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klamerki są fajne, bo można je wykorzystać na wiele sposobów. Na mnie też czeka kilka drewienek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajniusie, na zdjęciu-zwiastunie, myślałam że to płotek :))))
    Pięknie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne prace! bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne klamerki !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne, kolorowe i wesołe:)
    Bzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny pomysl z tymi spinaczami :) Aniolek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agula! cudne te początki!! uwielbiam!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne klamerki, takie optymistyczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne drobiazgi. Miłej pracy twórczej:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. DZieki Dziewczyny
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie ci wyszły te klamerki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo świetne początki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby takie drobiazgi a gęba sama mi się uśmiecha ,bo takie radosne te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak fajowo wyszly Agus te spinacze:)))) takie wesolutkie:))
    pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. a to się dekupażem robi takie klamerki ? Bo wyszło super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)