Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

środa, 12 czerwca 2013

broszki

a dziś broszki w roli głównej








a tu druga i bransoletka



Pofrunęły już do blogowych koleżanek ;))


***********************************************


I jeszcze chciałam się pochwalić wygraną książką u Renatki z Świat książkowego mola



wygrałam egzemplarz recenzencki przed korektą i redakcją 
Dziękuję serdecznie i zapraszam do Rudej :))

14 komentarzy:

  1. śliczne broszki:) a wygranej gratuluję, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne są Twoje broszki - kolorki super dobrane:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki na lato...
    Gratuluję wygranej - to zawsze bardzo cieszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio mam szczęście w Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo dziś u Ciebie :)
    Gratulacje serdeczne - super wygrana!
    Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej, a broszki uieszą na pewno obdarowane:))
    Pozdrawiam
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  7. nono no... to się nazywa mieć szczęście...
    a broszki.... o raz kolejny mogę - mam ten zaszczyt - napisać PIĘKNIE się prezentują ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)