Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 14 czerwca 2013

Podziękowania

Pragnę serdecznie podziękować Edytce z  bloga Strzępki Okruchy

za śliczne Anioły i serce od serca

 Anioł Aniowy




  Czyż nie są niezwykłe ?


 Anioły są cudne nie mogę się przestać na nie gapić :))

Serce także cieszy oczy
♥♥♥

Edytko Dziękuję jesteś Niezwykłą Osobą ze szczerym serduchem

♥♥♥

Zajrzyjcie do Edyty z kubkiem kawy koniecznie ! , to wyjątkowa Anielica

♥♥♥

Dobro dane wraca ze zdwojoną siłą!

53 komentarze:

  1. Piękne są! Musiałaś sobie zasłużyć! :)
    uściski przesyłam i miłego weekendu!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko czym ;)))
      buziole słonecznego weekendu :)

      Usuń
  2. fikusne anioleczki z wloskami jak makaroniki:P

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa... to do Ciebie pofrunęły te piękności??
    Cudne ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne te anioły! I to serce też śliczne, zaraz zajrzę do Edyty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioły są cudne, zrobione z tak ogromną ilością detali .

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioły są cudowne. Aż mi się zachciało zabrać za masę solną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne tylko pozazdrościć takich prezentów :)
    Buziaki i miłego weekendu
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. A teraz już wiem, kto był adresatem tych anielskich piękności:)))
    Piękne są:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołki są PIĘKNE!! też bym się na nie cały czas gapiła :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga masz rację Edyta to Anielica do tego ze złotymi rękoma, jestem jej bardzo wdzięczna za to co dla mnie robi. A jej anioły są przepiękne :)
    Dziękuję również Tobie że mnie wspierasz w tym trudnym czasie :)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny podarunek,nie można się oprzeć uśmiechaniu,gdy się na nie patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne anioły!! Ależ Ty jesteś zdolna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja tylko Edzia zdolniacha , to jej dzieło :)

      Usuń
  13. Też się zgadzam!Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dziwię się, że na nie spoglądasz:)są urocze:)i trafiły do właściwej osoby czyli Ciebie, na pewno będzie im pod Twoim dachem przytulnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak! Edzia jest wyjątkowa!!!! Ona musi być Dobrą Wróżką :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Edytka jest wyjątkowa, anioły i serce piękne, a Ciebie serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piekne anioly... Niech opiekuja sie Toba...

    OdpowiedzUsuń
  18. Anioły wyjątkowe zaiste! Serdecznie pozdrawiam i życzę Ci samych Aniołów wokół Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Anioły, jak najbardziej anielskie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczne dary, z Tym swoim serduchem na same takie zasługujesz Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzask prask, czyli na sekundę wpadłam w moje śmieci, a tu z boku, na blogowych podglądach patrzę... ktoś robi takie same anioły jak moje, ale zbieg okoliczności i pomysłów, sobie myślę, pokrewna dusza:-) A potem widzę, że to Twoje domostwo:-):-) czyli chyba jednak mój anioł:-) Widzisz, trochę jestem nieprzytomna od trzech tygodni, czas mnie tak goni. Cieszę się, że Ci się podobają:-) Bałam się, że nie będę zbyt ładne jak na Twoje ładne i ciepłe serce:-) :-) Mam nadzieję, że pomogą Ani:-) i Tobą/Wami będą się także opiekować:-)
    Pozdrawiam bardzo ciepło i ruszam dalej do pracy:-) Trzymaj się ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniolki sa cudnej urody:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Anioły rzeczywiście niezwykłe, pełne tylu szczegółów... Jestem zachwycona i gratuluję prezentu.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne anioły! Niech Cie strzegą!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście niezwykłe, a ta parasoleczka...cudna.
    Piękne dary:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te aniołki!
    Masz rację dobro zawsze do nas powraca:)
    buziakiiiii:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne anioły.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)