Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 3 czerwca 2013

świeczki


pokażę dziś Wam  ;)



Pierwszy raz ozdabiałam świeczki ;p


bardzo mi się spodobało





 łatwo się je robi ,a motyw można dostosować do wystroju lub nastroju ;)))

i w to mi graj ;p



Na pewno nie są ostatnimi... ;)

*****************************************


Dostałam wyróżnienie od   Brydzi z  W moim magicznym domku

Dziękuję ślicznie :)

miło mi bardzo :D


Warunki otrzymania wyróżnienia
1. Ujawnienie 7 faktów dotyczących Was samych:)))
2. Nominowanie parę blogów które według Was na to zasługują
3. Poinformować osoby wyróżnione

Oto 7 faktów o mnie

1. moje oczy są kocie -zielone 
2. najdłuższą trasę jaką pokonałam pociągiem  ,to ok. 3 tys. kilometrów
3. lubię ryzyko ;p
4. nie mam prawa jazdy , co czasem doskwiera ;p
5. mam słabość do czekolady z migdałami i sernika ;p
6. od 22 lat jestem żoną tego samego męża ;p
7. od dwóch lat jestem rudzielcem - z wyboru ;p


Kochani i znowu się wyłamuję i nie nominuję uważam ,że Wszystkie zasługujecie :**


Życzę słoneczka u mnie nieśmiało zaczęło wychodzić :D

76 komentarzy:

  1. śliczne świeczki też zamierzam się zabrać za takie robótki:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te świeczuszki :) A u mnie słoneczko było, ale i burza zdążyła już przejść eh...
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!! To zawsze bardzo cieszy:)
    Świece superaśne, bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszy mnie ,że Wam się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i dziękuje za miłe odwiedziny. :) Świeczki prezentują się znakomicie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo preparatem do decu ozdabialas świeczki? Fajne są. Co do prawa jazdy sie nie martw ja mam nieużywane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam chwilę w swoim życiu i też ozdabiałam świeczki. Teraz wolę takie białe bez niczego. Szkoda, że nie wiedziałam, że świeczki potrzebujesz bo oddałam całe pudło przeróżnych świec /zbiór kilkuletni/.

    A ja mam jedno oko zielone i co to za sprawiedliwość a ruda jestem od lat właściwie czerwoniasta! ;) I jeszcze jeden punkt nas łączy ale nie napiszę który! ;)
    Buziak i miłego przyozdobiania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż swoje dzieła jak je jeszcze masz ,ale pewne już się wypaliły ;))
      Ludzie o różnobarwnych oczach są bardzo wjątkowi :)))

      ale mnie tym trzecim punktem zaciekawiłaś Dominiko , koniecznie napisz mi na meila ;)))
      buźka

      Usuń
    2. Świec już nie mam bo porozdawałam! Przez lata mi się nazbierało różnych kolorów bo wiadomo nie całe życie jakiś kolor dominuje Ci jedyny, jedyny! ;)
      Co do tego wspólnego punkcika to może kiedyś Ci napiszę! ;)
      A nie bardzo wiem czy są wyjątkowi bo znam tylko jeden taki przypadek = mój! ;)
      Paaa!

      Usuń
  8. Świeczki fantastyczne - najbardziej ta ostatnia. Hihi, ja też mam zielone oczy :-) Kiedyś pani w urzędzie przy wymianie dowodu aż mi w owe oczy zaglądała z ciekawości - bo ona jeszcze nigdy zielonych nie widziała :-0)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszły!!!
    buziaki zostawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  10. no i fajnie - uwielbiam takie przeróbki :D

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Rudzielec? Oooo, mój ulubiony kolor włosów:)))
    Tak, tak, świeczki to wielka frajda i można z nimi robić istotnie, co się chce:))

    OdpowiedzUsuń
  12. no klasa swieczki wygladaja bosko,ale ja bym sie nie nacieszyla nimi dlugo ,u nas swieczki plana co wieczor heeee,nawet latem czesto swiecuchy zapalamy,robia klimacik:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ev ja też lubię palić świeczki ;) i zawesze można zrobić nowe ;p

      Usuń
  13. Śliczne są :)
    Gratuluje serdecznie !!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wyróżnienia :)). Rudy i zielony fantastyczne charakterne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rudzielec - super i to zielonooki :) Świeczki ozdobione w taki sposób to fantastyczny pomysł :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. a u mnie burza...ale świeczki bardzo fajne, ja kiedyś ozdobiłam świeczki na nowy rok..pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię świece, Twoje są oryginalne:-)
    I wiemy coś o Tobie- miło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Agus trzecia swieczka bardzo mi sie spodobala:) w ogole swietny pomysl:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. No wspaniale wyszły...ozdabiaj bo ślicznie Ci to idzie;)
    Gratuluję wyróżnienia;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł ze świeczkami!!! Bardzo mi się podoba :)))
    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no, fajny pomysł, tylko ciekawa jestem jak pali się taka świeca...
    pozdrawiam!
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ja też ;) jeszcze nie próbowałam ,ale podejrzewam ,że nic nie powinno sie z nia stać ;)) dam znać :))

      Usuń
  22. Śliczne świece !!! choć bardzo lubię je palić to jeszcze ani jednej sobie nie sprawiłam. Wszystko to gotowce. czas na zmiany;)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbowac , to moja pierwsza próba ,ale na pewno nie ostatnia :))

      Usuń
  23. Lubię takie świeczki. Są świetnym prezentem. Też kilka zrobiłam. Najwięcej na Boże Narodzenie :-). Ciekawe wzorki wybrałas. Pozdrawiam serdeczniutko i dziękuję za odwiedzinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świece pięknie się prezentują !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. A dokąd Ty tym pociągiem??
    Rude są fajne - mówię Ci ;-)))
    a świece super... baaardzo mnie się one.. no baaardzo ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A hen hen do Syrii...a tam teraz niepokój... :(((
      no pewnie ;p
      dziękuję :*

      Usuń
  26. Świetny debiut! Pięknie ozdobiłaś świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świeczki łatwo się ozdabia i nie żal je później spalić, choć moje pierwsze ozdobione oszczędzałam jakieś 3 lata :) Twoje wyszły pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję wyróżnienia) świeczki świetne, bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na moje candy! fajny pomusł na świece..

    OdpowiedzUsuń
  30. Świeczuszki świetne, szczególnie ta ostatnia w moim guście. :)
    Pozdrawiam i gratuluje wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie ozdobiłaś świece !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne świece :) aż dziw że można takie cuda ze zwykłą świeczką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne świeczki, nigdy nie próbowałam ozdabiać.
    U mnie dziś się przejaśnia ale jakoś słonka nie widać :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo łatwo i szybko sie je robi :)
      dobrze ,że nie pada , czekamy na słońce ;)

      Usuń
  34. świece super ,też kiedyś sobie takie zrobiłam :)
    Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne te świeczniki! Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)