Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

czwartek, 13 czerwca 2013

dmuchawce


                     latawce ...


                                             wiatr...
 






uwielbiam dmuchawce...



są takie delikatne 


 ulotne


Wystarczy lekko dmuchnąć ...



49 komentarzy:

  1. tak... lekko dmuchnąć i zastanawiać się, dokąd polecą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez lubię mleczaki i kwiaty i dmuchawce

    OdpowiedzUsuń
  3. zwiewnie i romantycznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie uwielbiam...zbyt ulotne!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. ach... dmuchawce kojarzą mi się zawsze, ale to zawsze, z marzeniami... może dlatego, że tak kruche, tak lekkie, tak ulotne... i często trudno za nimi podążyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana piękne dmuchawce i pięknie się po Polsku nazywają , prawda?
    Jeśli chodzi o lawendę , to też mam takie jak ty okazy w doniczce , ale zauważyłam , że słabiej rosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :))
      mam nadzieje ,ze cos z nich będzie znaczy z lawendy :)

      Usuń
  7. Piękne, przydałaby mi się taka wielka fototapeta :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. niezła zabawa z nimi na polanie, jak byłam mała mieszkałam na wsi i uwielbiałam wszystko co na łące. najczęściej brałam łodygi rozrywałam je i wrzucałam do wody one pięknie się kręciły. Matka natura jest genialna.

    Zdjęcia serduch prześlę dzisiaj już się czyszczą.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ta biegać po łace , ja iestety nikogo na wsi nie mialam jak byłam mała , za to teraz nadrabiam ;p

      oki czekam ;))

      Usuń
  10. Uwielbiam latawce...
    Muszę je namalować, a może gdzieś coś mam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod balkonem najpierw kwitną mlecze a więc są dmuchawce .
    Teraz zachwycam się łanem koniczyny.Pewnie niedługo przyjadą i skoszą ją ;-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia,dmuchawce to świetnym motyw dekoracyjny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , mam ochotę w ramkę wstawić :) podobaja mi się namalowane w ołówku ,ale talentu brak ;p
      chyba ,ze spróbuję zobaczymy co wyjdzie ;p

      Usuń
  13. Ja też miałam świetną zabawę z łodygami. Najpierw rozdzielałam na kilka części a potem do wody wkładałam, żeby się skręciły:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako dziecko uwielbiałam sie nimi bawić...

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz to najlepsza zabawa dla Mikusia, chociaż biedy zupełnie nie rozumie czemu jak je zrywa to one mu uciekają i stoi taki zdziwiony z samym badylkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne foty u mnie już nie ma ani jednego dmuchawca ...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne,lekkie i wszystko cudnie tylko czemu zaatakowały mój ogródek?:))Zdjęcia bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulotne, efemeryczne... no, właśnie - wystarczy dmuchnąć.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Natura tworzy cuda:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ich delikatność jest magiczna!!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorzej jak pięknie pofruną i zechcą wykiełkować pośród marchewek :-). Ale na zdjęciach TAK, piekne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę na polach ,łąkach ,a w ogródku tylko warzywa :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)