Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

czwartek, 27 czerwca 2013

Kolorowe lato

Pamiętacie piosenkę Fasolek "Kolorowe kredki"  ?

Ja bardzo dobrze i często sobie ją nucę ... ;p

Zwłaszcza jak widzę mnóstwo pięknych kolorów  ;)




Kolorowe kredki w pudełeczku  bransoletki na nadgarstku noszę

kolorowe kredki bransoletki bardzo lubię  je !





kolorowe  kredki   bransoletki kiedy Dominikę poproszę

 to mi wyczaruje tak jak chcę ;)))

♥♥♥♥♥

kolorowe kredki kolczyki 

 "kolorowy deszcz"  w moich uszach noszę



           kolorowe kredki   kolczyki bardzo lubię je ! 

kolorowe  kredki   kolczyki kiedy Dominikę poproszę

 to mi wyczaruje tak jak chcę ;)))

        

Kiedy jestem smutny/a
Zawsze mnie pocieszą
siadamy przy stole
I one i ja...



kolorowe  kredki   bransoletki , kolczyki ,naszyjniki  Dominika z Pracowni Garderoba jeśli ją poprosisz
wyczaruje Ci


























Jeżeli jeszcze nie znacie bloga Dominiki Pracownia Garderoba w co szczerzę wątpię  , bo to niemożliwe ;p
to koniecznie  tam zajrzyjcie , kto raz tam zajrzy ten przepada z kretesem ;D

Kolorowego i słonecznego lata życzę!


ps. Dominiko dziękuję 

56 komentarzy:

  1. Dominika czaruje przeslicznie !!! Agus przeslodki post! sciskam sloneczko

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak piosenkę pamiętam:) Jak ślicznie i kolorowo! Pozdrawiam serdecznie i słonecznie:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi pamiętam tą piosenkę :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam fasolki ale ja już za duża byłam żeby śpiewać takie piosenki . A Dominikę chyba wszyscy już znają a jej biżuteria jest rozpoznawalna.Nie wiem jak ona to robi ,że wszystko chciałoby się mieć. Mam i ja ale chyba poproszę o więcej kolorów.Twoje są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszko ja śpiewałam razem z córką ;)) przecież Ty nie możesz być duzo starsza ode mnie ;p
      Tak Dominiki biżu uzależnia ;p mi ciągle mało ;p i rozpoznaję od razu ;)))

      Usuń
  5. Hi, hi...pamiętam ją! Ta piosenka często gościła w "domowym przedszkolu"...kiedy to było...A Dominiki nie znałam, ale chętnie poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny i pomysłowy post.Pozdrawiam i oczywiście podziwiam.Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. tak:)) pamiętam doskonale:))) świetne te bransoletki, idealne do letnich szortów :)))
    pozdrawiam****

    OdpowiedzUsuń
  8. He, he. Swojego czasu moje męskie dziecię przerobiło tę piosenkę na old schoolową muzę w wydaniu mocno zmienionym.:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę nie dość, że zdolna ta Dominika to jeszcze ładne ma imię! ;)Piosenka dalej jest na liście dzisiejszych dzieciaczków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię taką kolorową, zakręconą biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna twarzowa i oryginalna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I zrobiło się kolorowo i bajecznie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje Dziewczynki :)) fajnie ,że Wam sie tez podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biżuteria oryginalna i fantastyczna,ale zdjęcia mnie zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A kolorowe kredki to był nieodłączny atrybut mojego dzieciństwa, dziś mam farby olejne- też fajnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biżuteria Dominiki - moja miłość wielka ;))
    Właśnie mi tu ładnie dyndają na nadgarstku ;)
    Twoje śliczne !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam je , ale to nie sa jedyne jakie mam ;)

      Usuń
  17. Pamiętam piosenkę fajnie ja przerobiłaś:))A do Dominiki muszę zajrzeć bo nie znam jej prac aż wstyd bo fajne pomysły widać ma dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są prześliczne, już podziwiałam u Dominiki!!!
    Idealne zawsze i wszędzie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. No jasne, że pamiętam - mam je przy sobie cały czas hihihi :))))
    A Ty masz cudne kolczyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, Ty szczęściaro... :) Dominika piękności tworzy! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Bankrutem niedługo zostanę ,ale co tam ;))) warto :D

      Usuń
  21. A ja niewiele wiem na temat Dominiki...
    W ogóle niewiele na temat biżuterii współczesnej...Muszę się zacząc przygladać co sie nosi ...
    W moim zawodzie nie mogę niczego nosić...
    Pozdrawiam, Agnieszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do Dominiki koniecznie na pewno coś Ci wpadnie w oko ;)
      Marto ,ale po pracy ,to już możesz no nie ;))))
      pozdrawiam

      Usuń
  22. Śliczne te kolorowe kre... bransoletki! :))
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za pomyslowosc :) szczerze podziwiam :) a co do kolorow i zabawy nimi, to zapraszam do odwiedzenia mojego nefrytowego salonu :) Milego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie i kolorowo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Dominiczkę znam i zaglądam do niej już od dawna... Jest niezłą!!!! Pobuszować w jej postach i nacieszyć oko jej pięknościami, to sama przyjemność :) Czego dowodem są te bransoletki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne..idealne na lato:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna bizuteria, bardzo mi się podoba:))))A piosenkę pamiętam, doskonale i równie często sobie ją nucę:) Pozdrawiam Cię serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubie te cieniutenkie bransoletki Dominiki:)) mam czarna, ale kolorowe swietne sa:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. rzeczywiście cudna ta biżuteria:)lato właśnie powinno być KOLOROWE!!!!buźka!

    OdpowiedzUsuń
  30. tak, lato musi być kolorowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)