Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 5 kwietnia 2013

Widać nadzieję...



Kiełki i witaminki dla chłopczyka i dziewczynki :)

Uwielbiam kiełki i sama hoduję , bo to źródło witamin i właśnie   teraz najbardziej potrzebne !
Dodaję je do wszystkiego :)

 kiełki pszenicy

A tu moje ziarenka już się pokazują/kiełkują

pomidorki koktajlowe i bazylia

I serdecznie dziękuję Kochanej Syl
za śliczne kubeczki , które wygrałam ;) i za cudne niespodzianki dołączone do paczuszki :D

zresztą zobaczcie same
 

 nacieszyć się nimi nie mogę :***

troszkę wiosny ...

45 komentarzy:

  1. Agula ale cudne te Twoje niespodzianki ;) też bym się nimi nie mogła nacieszyć... trzymam kciuki za pomidorki ;) buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśne niespodzianki:)
    Kwieciście u Ciebie.
    U mnie pomidorki też już kiełkują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to fajnie , czekamy w takim razie na polny ;)))

      Usuń
  3. śliczne prezenciki:))pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Własna bazylia i pomidorki... mmyy mniam ;-)))
    to ja się na wiosenną sałatkę wpraszam... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ALE DOSTALAS PREZENCIORY FAJNE-GRATULUJE!!!
    ja nie wiem czy jakies kielki szennicy moglyby u mnie rosnac,w swieta dostalam nawet uczelenie na piorka myslalm ,ze zwariuje wszystko wywalilam nawet kotki ,a teraz jestem cala w wysypce od nowego mydelka lub balsamu.................caaaaaaaaaallllllllluuuuuuuuuuuuuski:P****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o qrcze jaka szkoda ...pij wapno ...
      ale kieleczki dobre są spróbuj ja hoduje w słoiku :))

      Usuń
  6. ja ją już czuję na plecach, a Twoje kubeczki - no BAJKA, moja bajka :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, kubki są piękne, bardzo takie chciałabym mieć! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności u Ciebie:) Tez uwielbiam kiełki, zwłaszcza rzodkiewki:) Migdałową herbatkę dostałam na urodziny od mamy, zakupiona w jakims dostojnym sklepie z herbatami, jej zapach i smak jest niesamowity:) A ta koszulka z wierzą Eiffla to Top Secret....az sama się zdziwiłam, że taka Vintage dziewczyna jak ja trafiła na taką koszulkę :) Pozdróweczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Kochana :))))
      poszukam w takim razie , ostatnio piłam migdałową kawę ;)

      Usuń
  9. O jakie prezenty piękne!! :)) Ja jakoś nie przepadam za kiełkami...no nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem ... ;) na wszystko przychodzi pora ;)) moze kiedyś :)

      Usuń
  10. Śliczne prezenty ! życzę twoim roślinkom słoneczka bo jak widzę po moich tego im właśnie najbardziej potrzeba.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty tak kolorowe,ze oczu nie można oderwać!
    Za kiełki też muszę się wziąć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności prawdziwe dostałaś- serdecznie gratuluję:)
    hihi, a ja wybrałam kiełkową opcję dla leniwych, czyli kiełkownik- uwielbiam taką zieleniznę:)_

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne rzeczy wygralas kochana:)))
    bardzo lubie kielki - rozniaste:) ostatnio lucerny:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kubeczki, a kiełki...żeby one już tak w gruncie mogły...ehh
    Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, jak to jest, ile radości może sprawić przesyłka i do tego z taką śliczna zawartością...
    A kiełki- rzeczywiście już w ziemi mogłyby tak kiełować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) tak Marto niespodzianki bardzo cieszą jak i spodzianki niespodziane ;)))

      Usuń
  16. oby tej zieleni było jak najwięcej !!!! wygrana cudowna - ach !

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne rzeczy wygrałaś! Ten różyczkowy wzór jest piękny.
    Ostatnio hodowałam kiełki rzodkiewki. Zasmakowały, więc pewnie będzie powtórka :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Miejmy nadzieję, że przywołasz wiosnę...
    Niezły prezent zgarnęłaś;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Za kiełki trzymam kciuki;)
    Wygrane serdecznie gratuluję, wspaniałe prezenty!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wygranej :)
    Kiełki lubię, ale nie hoduję ... chyba nigdy nie próbowałam :(
    Jak miło popatrzeć jak wszystko kiełkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wygrałaś cudowności! A za kiełki to może ja tez się zabiorę?

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i zazdroszczę wygranej!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Super prezenty! Wiosna się chyba w końcu opamięta... widzę słońce za oknem :) Pozdrowionka ślę!

    OdpowiedzUsuń
  24. prezenty bardzo kolorowe i optymistyczne ,a na wschodzące roślinki milo popatrzeć

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. kubeczki i papierowe papilotki rewelacyjne, uwielbiam green gate... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak cieszą oko ,a kubeczki to Bloomingville świetnie sie z nich pije :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)