Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Kropki


w moim domu  ;pp











Do pokazania kropek zainspirowała mnie Ania z My Sunny Place


i wyróżnienie :)))


Dziękuję serdecznie Chopiniadzie za to wyróżnienie  :)))

oto pytania i odpowiedzi ;)

1. Być czy mieć?

Być

2. Książka czy film?

książka  , a potem film

3. Miłosierdzie czy sprawiedliwość?

sprawiedliwość

4. Długość życia czy jakość?

jakość

5. Estetyka czy praktyczność?

estetyka ,ale najlepiej jak powiązana z praktycznością

6. Dostosowanie się do otoczenia czy dopasowanie otoczenia do siebie?

to zależy od sytuacji ;)

7. Przygoda czy wygoda?

zdecydowanie przygoda

8. Serce czy rozum?

serce ,al czasem trzeba użyć rozumu ;p

9. Bolesna wiedza czy błoga nieświadomość?

bolesna wiedza choć lepsza błoga nieświadomość

10. Strawa dla ciała czy ducha?

najpierw dla ducha potem dla ciała

11. Walka czy godzenie się z losem?

walka !

a teraz nominacja 11 blogów

Wyróżnienie otrzymują

http://catarina-brujita.blogspot.com/
http://chopiniada.blogspot.com/
http://nagorzeroze.blogspot.com/
http://turskawkaa.blogspot.com/
http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/
http://aurinka.blogspot.com/
http://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com/
http://sosnowygaik.blogspot.com/
http://mojeaniutkowo.blogspot.com/
http://bluszczemoplatane.blogspot.com/
http://www.slodko-kwasna-handmade.blogspot.com/
 http://filciinnebozeny.blogspot.com/

Moje pytania

 1. z wiatrem czy pod wiatr ?
 2. niebo czy ziemia ?
 3. wieczór czy ranek ?
 4. kot czy pies ?
 5. herbata czy kawa ?
 6. wiosna czy jesień ?
 7. jak najlepiej odpoczywasz ?
 8. Ważne z kim ,czy gdzie ?
 9.  patrzenie przed siebie czy wstecz ?
10. marzenia są po to by ... ?
11. świat kolorowy czy czarno-biały ?


Pozdrawiam wiosennie przyjemnie :))

60 komentarzy:

  1. gratuluje wyroznien a kropeczki ajlowiu sa wery najs hiiii***************

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropeczkowo !!!!
    Piękne te kropeczki :) Są takie radosne i słodkie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z Ciebie kropeczkowa dama:)))
    gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihi
      bawimy sie jak damy a jak nie damy to się nie bawimy ;p :))))

      Usuń
  4. Dziękuję pięknie za wyróżnienie:) Piękne te kropeczki w Twoim domu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te Twoje kropeczki:)miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropki, widze kropki ! Kubeczki sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Do niedawna ich nie doceniałam i trudno znaleźć w moim domu ich śladowe ilości a przecież tak pięknie i optymistycznie wyglądają. Słodkie i gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutkie kropeczki u Ciebie:))). Gratuluję wyróżnienia!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam kropki... a ostatnio całkowicie oszalałam na ich punkcie...
    ale... czy ja dobrze widzę, że zostałam nominowana?? ;-)))
    Dziękuję bardzo... muszę się poskładać z zaległościami ;-))) zanim to uczynię... zapraszam na... truskaweczki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Groszki, kropki, punkciki - wszystkie są takie wdzięczne. Nic dziwnego, że Marc Jacobs pała niesłabnącą miłością do nich :) Bluzeczka (?) i komplet kubeczków - najkropkowniejsze ;) Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia.
    Kropkowo i kolorowo u Ciebie!Jest na co popatrzeć!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Agula, gratulacje ;)... a Ty wiesz, że ja mam ostatnio "jazdę" na kropki? szczególnie na ceramice, wręcz je uwielbiam ;), ściskam kochana!! Cudnego tygodnia Ci życzę,ciepłego i słonecznego ;)buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga kropeczki są bskie , ceramika cudnie się w nich prezentuje :)
      buziaki ;****

      Usuń
  13. No to widzę, że już wiosna w pełni :)
    gratuluję wyróżnienia i dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię grochy:) a te kubeczki są urocze:) kojarzą mi się grochy z Magdą M. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. :) Kropkowo :) Gratuluje wyroznienia i dziekuje za wyroznienie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakropkowałaś mnie :) Fajnie i kolorowo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale kropkowo!!:))) Dosłownie szAleństwo!:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kropkoplasu dostalam... takiego pozytywnego ;)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wiosennie kropeczkowo :)
    Gratuluję wyróżnienia !!
    Miełgo tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeglądnęłam całego bloga i powiem, że jest on bardzo fajny, jak wejdę na komputer to będę obserwować. Zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uwielbiam kropki! Śliczne są te kropkowane kubaski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku uwielbiam kropeczki, no te kubaski są obłędne;))
    Wyróżnienia gratuluje;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za nominację do zabawy, oczywiście wezmę udział ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kropki , ach te kropki , zawsze i wszędzie prezentują się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. MÓJ ULUBIONY MOTYW :) kropeczki, sama mam ich w domu mnóstwo :-)
    dziękuję bardzo, bardzo bardzo za wyróżnienie :-)
    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  27. Kropki-uwielbiam za lekkość!Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Białe kropki na beżowym tle to mój ulubiony motyw, mam takie 2 szale. Bardzo podobają mi się Twoje kropkowe kubeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΠΟΥΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΕΥΗ ΦΑΓΗΤΟΥ. ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ Μ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.
    ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    OdpowiedzUsuń
  30. cudne kropki :)) a szczególnie ten kubek czekoladowy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie sie z niego pije czeko , mam go dzięki Kasi Różności dla Przyjemnosci ;))

      Usuń
  31. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) pojawi się u mnie na blogu już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale u ciebie kropkowo...! A ja też mam taką brązową torebkę w groszki ze starych zapasów :)))) Ale takiego pięknego czekoladowego kubeczka w grochy, to nie mam :(
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja kocham kropeczki , kubki są świetne:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam
    T.
    p.s. Białe filiżanki w kropy. Totalnie mnie zauroczyły!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ważne, żeby być optymistą:) Gratulacje wyróżnienia:) Pozdrawiam życząc dużo słońca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)