Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Murale cz. 2



Katowickie murale


zapraszam na spacer !








Jak Wam minął weekend ??
 Mnie wyśmienicie :))) dobrze się bawiłam :)))

A przed nami majóweczka :D

41 komentarzy:

  1. Fajne fotki:)żeby tylko pogoda dopisała na majówkę:)miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam grafitti, od zawsze podziwiałam takie dzieła, boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia. Życzę udanej majówki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. weekend?? zimny był... ale całkiem, całkiem miły ;-)))
    a murale czadowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak w niedziele zimno było i padało przynajmniej u mnie ,ale gorace serce mam ;)

      Usuń
  5. oj jak ja dawno w Katowicach nie byłam. Bardzo charakterystyczne dla Katowic graffiti.
    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taka twórczość. Dzięki temu domu nie są szare i smutne. Grafiki na nich wykonane zaciekawiają i przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo je lubię fajnie sie idzie ulicami i je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. my jak dwa stare zgrady na kanapie przesiedzielismy,z malym wyjatkiem w niedziele wybralismy sie na spacer:P
    ostatnio smialismy sie z mezem ze sprowadzimy do domu jego kolege by nam tak sciane wymalowal haaa:P***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się bawiłam :))
      a pomysł z taką ściana w domu super :))

      Usuń
  9. Ja bardzo lubię takie grafiki. Uważam, że powinno być kolorowo w mieście ... zamiast ponurych budynków :)
    Weekend ... koleżanka z dzieciaczkami i szaleństwa z nimi na ogródku :) Uwielbiam spędzać weekendy w gronie znajomych ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΓΚΡΑΦΙΤΙ!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ.
    ΧΑΙΡΕΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne !!!
    Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I nas ich po prostu nie ma . I zawsze z ochota ogladam grafiki na murach , szczegolnie kiedy malowane sa wprawna reka . W/g mnie to tez pewnego rodzaju sztuka. No ale jesli pojawiaja sie napisy , niekoniecznie ze slownika poprawnej polszczyzny to tego nie znosze . Pytasz o weekend ? Snieg padal i dzisiaj tez. Wiec chyba pozostawie to bez komentarza. Gdyby nie komoda, ktora wlasnie skonczylam zapewne bylabym w strasznym chumorze ;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ,że u Was nie ma ,ja je lubie , ale tych wulgaryzmów co są wypisywane to nie cierpię ...
      pozdrawiam

      Usuń
  13. świetne, szczególnie te z ptakami. A weekend, no wiesz...
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Chetnie sie wybiore na spacer :) Weeken minal... niestety ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest od dziś już dlugi :)) przynajmniej dla mnie :D

      Usuń
  15. Lubię bardzo :) Uważam, że powinno być więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, my w Łodzi też mamy piękne murale...:-)))pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, bardzo je lubie i z chęcią podziwiam.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki za pokazanie, chociaz w realu zdecydowanie większe wrazenie , prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, musze obfocić w swoim mieście, choc nie sa aż tak wspaniałe;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja lubię muralia, ale takie z pomysłem, a nie bazgroły tępaków. U nas jest ich sporo na murach, filarach, w przejściach podziemnych, na domach... Nie każdy trafia w mój gust, ale jest przynajmniej inaczej, kolorowo, a nie szaro i betonwo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieje, ze majoweczka (mimo nienajlepszej pogody) przebiega sympatycznie:))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. humory dopisują ;))))) chociaż pogoda niestety nie !

      Usuń
  22. Zapraszam na rozdanie u mnie:
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu piękne! Jestem zachwycona i chciała bym, żeby na każdym budynku był jakiś malunek. Może jakiś świadczący o właścicielu o tym jaki jest... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne. Na widok szarych, brudnych obdartych kamienic, którym nikt nie chce przywrócić świetności, tylko żal bierze. A tak, zamiast żalu - uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne te murale:D Ktoś miał fajny pomysł!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)