Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 26 kwietnia 2013

Jak to ...

śpiewał Rynkowski ...



Dziś są moje  Twoje urodziny ...
....
Taki ważny  ,zwykły dzień   
może razem pomilczymy...

 (a ja śpiewać chcę ;p )

.....

Ktoś zadzwoni , przyjdzie ktoś...

Dziś są MOJE Twoje urodziny :))))


a o 16.00

zaśpiewam sobie Rosiewicza


40 lat minęło jak jeden dzień  ;pppp
......
Czterdzieści lat minęło , to piekny wiek...
......

A gdy Cię  czas pogania , przodem puszczaj drania
bo mam masz 40 nowych , bo mam masz 40 nowych laaaat !!!!



Kochani Miłego Dnia
Udanego Weekendu

60 komentarzy:

  1. Sto lat!!!!
    :)))))))))))))))
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :) !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. po czterdziestce,czlowiek wie
    na co stac go na co nie
    po czterdziestce czlowiek ma
    troche z osla troche z lwa tralalalalala:P*

    STO LAT!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsze! Urodzinowe! Szczęścia i radości z życia, no i marzeń, bo bez nich trudno...

    OdpowiedzUsuń
  7. :DDDD dziekuje Kobietki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę Ci wspaniałego dnia!!!Sto lat!!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia marzeń :-) Dużo dużo zdrowia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, czas leci i na to wpływu nie mamy. Ale z wiekiem kochana, rośnie nasza samoświadomość i to jest uczucie, które uwielbiam.
    Samych pięknych i szczęśliwych dni! Całuję urodzinowo!♥
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana :) Zmiana kodu na 4 z przodu :) GRATULUJĘ :)
    Miłości, spełnienia, szczęścia, radości z życia, żeby było tylko lepiej :)
    całuję :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. DZięki DZiewczyny cóż latka lecą ;))dla mnie zaczyna się nowy etap zycia ,ale wcale mi ta 4 z przodu nie przeszkadza :))))
    nie ważne ile lat się ma ważne na ile się czuje ;))))
    a kazdy dzień jest niepowtarzalny :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Całuski wszystkim przesyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż to jest 40 lat? Nigdy nie myślę o swoim wieku ani o innych. Jeśli z kims się człowiek dobrze dogaduje to wiek przestaje być istotny i czy cyfra coś zmienia? Wspólnie z Iz życzymy Ci cudownych kolejnych lat, życie tak naprawdę podobno zaczyna się po czterdziestce więc wszystko co najlepsze dopiero przed Tobą. Dużo zdrowia, szczęścia, pieniędzy i spełnienia najskrytszych marzeń.
    Całujemy
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Redzik masz rację :))) dziękuję Wam za życzonka
      jest przede mną tyle świetnych chwil do przezycia , gór do zdobycia ,podróży życia , nie wazny wiek wazny Człowiek :*****

      Usuń
  15. Jej Kochana przepraszam, nie wiem jak to się stało, że Cię przeoczyłam. Oczywiście wskakujesz na trzecie miejsce, dziś zmienię listę :) Sorry ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana!!!! dużo słońca, dużo radości i uśmiechu na twarzyczce!!!
    ściskam mocno i nie daj się temu zeru i tej czwórce, bo wiem po sobie, że ciężko jakość na kręgosłupie się robi.
    Dołączam do klubu w sierpniu.
    Cmoki najserdeczniejsze dla Ciebie. I dużo kwiatów @@@@@@-->--
    :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      no to Witaj w klubie :))) będzie dobrze :))

      Usuń
  17. to ja tez zaśpiewam z Edytą B>
    "Wszystkiego czego chcesz, o czym tylko marzysz
    Dzisiaj życzę Ci
    Wszystkiego, co już jest, o czym jeszcze nie wiesz
    Byś zawsze sobą był(a)"
    ♥♥♥♥ x 10 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś dziękuje :*
      tylko zaśpiewaj głośniej...., bo nic nie słyszę ;p hihihihi
      buziole

      Usuń
    2. Akurat darłam się na 300 km :))) tylko pewnie z opóźnieniem, bo ja na rowerze to wyrabiam z moją kondycją max 10/h więc może jeszcze nie doszedł był ten dźwięk (a jakby co - uszy zatkaj, bo fałszuję hihihi) :)****

      Usuń
    3. hihihi doszedł wreszcie ;p

      Usuń
  18. 40 pięknych lat, życzę dużo szczęścia i uśmiechu na twarzy każdego dnia w kolejnych 40 latach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ;))) Byle w zdrowiu i szczęściu:))!!! Wszystkiego dobrego kobietko, co to teraz 40stka, siksa i tyle ;P Całe życie przed Tobą :)))
    xoxo
    udanej imprezy i weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak :)))) ale fiu bździu i tak w głowie ;p

      Usuń
  20. Kochana , szczęścia , szczęścia i jeszcze raz 100 lat. To nic że po 40 się zaczyna , wino im starsze tym lepsze i kobieta też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie a ze winko lubie to zakonserwowana jestem ;)))

      Usuń
  21. Wielkich marzeń i ogromnej pasji w życiu Ci życzę,oczywiście bezmiaru milości i zdowia:)kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego co najlepsze i spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowia, szczęścia i słodyczy
    w Dniu Urodzin
    Basia życzy

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję!
    Teraz dopiero zaczynasz prawdziwe, pełne świadomosci siebie i tego co lubisz,życie.
    NIech płynie w dostatku, zdrowiu i szczęściu!
    Sto lat, jubilatko:)))
    Buziaki,M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  25. Skarbie! wszystkiego co najpiekniejsze:)))
    swietuj Aga na maksa! Buziaki!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. 40 lat 40 komentarzy już masz więc i ja życzę wszystkiego najlepszego i stu lat!
    Oraz niewyczerpywalnych pokładów kreatywnych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja się z radością przyłączam i do zyczeń i do śpiewania!!!! Sto lat!!!
    Życie sie dopiero zaczyna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zatem wszystkiego najlepszego!!!
    Dziękuję ogromnie za wizytę i pozostawiony komentarz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaaa.... a jak zwykle spóźniona :(
    No ale wybaczyć mi musisz... Musisz i basta bo... za granicę to wiadomości z opóźnieniem docierają (i tej wersji będę się trzymać choćby mnie kołem łamali)
    Choć spóźnione to jednak szczere, najszczersze z głębi serducha płynące... życzenia aby Ci te kolejne 40 a nawet 60 w szczęściu i dobrobycie upływało... aby w tych dniach, które nadejdą nigdy samotność u Ciebie nie gościła, aby zdrowie Cię nie opuszczało, aby uśmiech adresu Twego nigdy nie zgubił... no i żeby zawsze Ci w duszy i w serduchu grało... ;-)))
    Kochana... 100 LAT... sto lat dób wszelakich Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  30. Avreo Miła :) Choć spóźniona, ale szczerze, przesyłam najserdeczniejsze życzenia wspaniałych kolejnych chociaż dwóch czterdziestek, które niech ubarwią Ci radości dnia codziennego, piękne uśmiechy bliskich, dobre emocje i uczucie spełnienia absolutnego. Sto (i dwadzieścia jeszcze) lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję Dziewczyny za wszystkie życzenia :****
    Miło było poczytać :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku Kochana najlepsze zyczenia i spełnienia marzeń!!!
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Spóźniona- ale życzenia najserdeczniejsze Kochana!!!!!! Buźki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego dobrego! Spelnienia marzen! Jestem z tego samego rocznika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w Klubie ;p

      a jaki miesiąc jeśli mozna spytać ??

      Usuń
  35. Ooo, tośmy prawie równolatki! Ta piosenka będzie mi brzmieć za kilka miesięcy ;)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Spóźniłam się, alem w podróżach służbowych była. Wszystkiego najlepszego radości z pasji, z życia tzw. codziennego i wielu, wielu pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Agula!!! no się ciut spóżniłam ihihihi, ale z całego serca STO LAT!!! niech Ci się wszystkie marzenia spełnią!! buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie szkodzi ;) dziękuję serdecznie :***

      Usuń
  38. Bardzo spóźnione, ale wcześniej mnie tu nie było... ale ogromnie ciepłe, serdeczne życzenia urodzinowe samych pięknych dni, pozytywnych ludzi wokół, ogromu miłości, optymizmu w środku siebie i moc zdrowia:-) Trzymaj się dalej tak ciepło i pozytywnie, i kreatywnie jak dotąd:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)