Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

czwartek, 25 kwietnia 2013

Iść

ciągle iść w stronę słońca...

lub posiedzieć i cieszyć się jego promieniami 

tak bez końca ;p

wspomnienie z wakacji ;)
których z kolei... nie zliczę

Digi wykonała Arte Banale


Pozdrowienia ślę słoneczne!

19 komentarzy:

  1. wreszcie mamy słoneczną pogodę, słońce mnie naładowuje energią hehe jak baterię słoneczną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to sie wakacji nie mogę doczekać!!! będę miała cudnych gość :D siostrzeńca i siostrzenicę z którymi nie widziałam się 3 lata!!! ach będzie się działo :D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, chętnie bym twarz do słońca i wiatru zwróciła:)))) tylko, że ciągle za czymś biegam...
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wlasnie mam mam zamiar wypelznac na balkon i sie pobyczyc troche w sloncu:P

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne... przepiękne wspomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć ;)
    Dziękuję Ci że u mnie byłaś ;) A co do wakacji - to ja już mam swoje marzenia....chętnie bym już gdzieś pojechała..., doczekać się nie mogę - buziaczki Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pozdrawiam słonecznie :)
    trzymaj się kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Scrapek rewelacyjny...
    a gdy słonko świeci... to chce się żyć...
    Do mnie też przyszło... Uśmiechamy się do siebie i jakoś tak radośniej, optymistyczniej... żyć się chce i śpiewać się chce...
    Cieplutkie pozdrowienia wysyłam Niech je słoneczne promienie do Ciebie doniosą ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo romantyczna kompozycja, nastraja melancholijnie.
    Ja za to nie mogę doczekać się tegorocznych wakacji. Jeszcze dwa miesiące:(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bezcenne wspomnienia...a słoneczko dopiero sie rozkręca;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)