Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

niedziela, 7 kwietnia 2013

Jest nadzieja

Słońce świeci jupiii !!!


Znowu kiełki tym razem brokuła ;))





Dziś  Wam pokażę jeszcze mój kocyk , który sobie zamówiłam u bardzo zdolnej osóbki :))




Tak ,tak zrobiony został przez Agę Niebieską :)))

 Zajrzyjcie do Agi koniecznie wyczarowuje szydełkiem piękne cuda !!!
Mój ulubiony kocyk  , dziękuję Aga ,że go dla mnie zrobiłaś :***



Witam nowe Obserwatorki :))))

47 komentarzy:

  1. Juz od dawna w mojej glowie, mysli o takim kocyku...cudowny ♥ Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie mysli zamienią się w czyny i spełniaj je , on jest milutki cieplutki mieciutki ;)

      Usuń
  2. ach tan kocyk,kiedys sobie moze taki dziabne:P.............kielki:P... ja mam jesczcze odrobine swedzacej ,upirdliwa jest ,ale calcium pije zgodnie ze wskazowkami i jest o niebo lepiej****,prawie znikla !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak Ev Ty zdolna dziewczyna sama sobie taki strzelisz ... ;)))
      pij kochana wapienko i niech ta wysypka znika precz :*

      Usuń
  3. kocyk został wykończony ślicznymi kwiatuszkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko :)
    Ja kiełki najbardziej te rzodkiewkowe lubię ...
    Buziaki i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super cieszę się, że i u ciebie słonko :DD
    Kocyk śliczny:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiełki wyglądaja bardzo obiecująco;)))
    Pledzik wspaniały!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też słonko!!! A taki kocyk jest na mojej liście, przyjdzie na niego kolej, bo jest cudny:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ! zdolne łapki Agi wszystko pieknie robia :))

      Usuń
  8. śliczności!! i zdrowe zielone :)))0

    OdpowiedzUsuń
  9. Szydełkowe kocyki mają coś w sobie, prawda? A ja mam zamiar wysiać kiełki dzisiaj, brakuje mi zielonego na kanapkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wsadzaj do słoika i hoduj mniam witaminki

      Usuń
  10. Mnie też niesamowicie cieszy słoneczko za oknem ! Nareszcie :) Kocyk piękny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym taki lubiła- co prawda gdyby był biały...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny kocyk ,piekny prezecik!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie świeci :/ śnieg pada...
    u mnie też kiełki brokuła rosną :)) Ostatnio polubiłam kiełki z patelni :)
    Śliczny kocyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety pada sniezysko :(( , a jak robisz na patelni ?

      Usuń
    2. podsmażam na łyżce oliwy z oliwek :) dodaję pokrojony w plasterki ząbek czosnku ( jak nie lubisz to nie koniecznie :)) odrobina soli i pieprzu :) Tylko nie należy ich smażyć zbyt długo aby nie doprowadzić do znacznych strat witamin i minerałów. Dosłownie chwilkę aby były chrupiące :)

      Usuń
    3. dziekuje spróbuje :))) tylko wiesz do smazenia oliwa z oliwek tylko extra vergin , chociaz wole na surowo bo witaminek 100% ,ale jestem otwarta na nowe smaki więc z miła chęcią posmakuję ;)

      Usuń
  14. U mnie słoneczko świeciło przez kilka dni i znowu jest ponuro i zimno. Na szczęście nie pada śnieg :) Śliczny kocyk! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście ładny kocyk, dziewczyna z talentem ;)
    dzisiaj już słońca nie ma ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety dziś słonca brak :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowy ten kocyk. Podoba mi się. Z pewnością w takie pochmurne dni trochę Cię rozgrzeje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście zdolna, kocyk prezentuje się ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, Aga zdolna jest bardzo :)), a słoneczka życzę Ci coraz więcej :))
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny, mam chrapkę na podobny, ale ja poproszę swojej mamy, może mi zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiełki - pychota. Kocyczek - przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiełki smakowite, mmmm - zjadłoby się ;)
    A kocyk prezentuje się uroczo. Kawał doskonałej roboty - gratuluję tak pięknego prezentu.
    Przy okazji nominuję Twój blog, choc wcale a wcale sie nie kwalifikujesz do zabawy, Avreo... A to dlatego, że jesteś popularna i masz mnóstwo obserwatorów, a te wyróżnienia są dla takich szarych myszek jak ja ;)
    Ale fajnie byłoby poznać Twoje odpowiedzi na pytania. Stąd moja nominacja :) Zapraszam: http://chopiniada.blogspot.com/2013/04/folklor-targowisk-oraz-wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Wczoraj w restauracji do zamówionego dania podano mi sałatkę, właśnie z kiełkami. Przyznam się, ze poczatkowo wzbraniałam się przed jej spróbowaniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. kocyk piękny i chyba też wysieję sobie kiełki,bo narobiłaś mi ochoty :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Agula cała przyjemność po mojej stronie ;),... ale mi narobiłaś ochoty na kiełki ;) zdecydowanie muszę się przeprosić z moją kiełkownicą ;)... buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocha przepraszaj i do kiełków wracaj , bo to bomba witaminowa :)))
      ja w słoiku hoduje nie mam kiełkownicy :)
      buziaki

      Usuń
  26. Kiełki pyszna sprawa:) A kocyk przepiękny! Ale jakże mogłoby być inaczej, skoro stworzony został przez Agę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiełki mniam:) , a Aga dziarga piekne rzeczy :))

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)