Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 15 marca 2013

Szczęście

jest blisko ;)))  a nawet bardzo , bo udało mi się je złapać ;p

Serdeczne  podziękowania dla Bożenki z Łapiąc chwil kilka 

oooo wierzcie mi ja tą chwilkę złapałam i trzymam , bo uwierzyć nie mogę...


Torebka  jest zjawiskowa jak ją tylko ujrzałam , to się zakochałam, "na żywo" jest jeszcze piękniejsza ... :DDDD

  Bożenka ,to zdolna osóbka zajrzyjcie i zobaczcie jakie piękne cuda z filcu czaruje

Dziękuję serdecznie i to podwójnie :***

39 komentarzy:

  1. jestem w niej zakochana dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :):):) Zazdroszczę szczęściaro ... Kochana czy to podwójnie miało jakiś podtekst ??? że wiesz jest Was dwoje w Tobie ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie nie jestem przy nadziei ;))

      Usuń
    2. :) widzisz kochana jak to jest :) Trzeba uważać co się pisze ... Szczególnie jak jest taki podglądacz jak ja ... wnikliwy i uważnie czytający :)
      buziaki

      Usuń
  3. A na narzędzia też robi takie torebki ;) Szczęściara z Ciebie.
    Miłego dnia
    Red

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super!!! szczęściaro Ty :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam talent ccuuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Jaka piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to teraz masz problem, jak sie odwdzięczyć za tę piękność...
    Wiem, jak to jest -sama jestem w takim dylemacie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna! No to teraz trzeba by do teatru, albo na jakiś wernisaż ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ide do teatru 23 marca więc w sam raz bedzie ;)

      Usuń
  9. Filcowa i taka elegancka - cud miód! chyba musze pstryknąc moją filcaczke. dostałam ją w zeszłym roku na urodziny i kocham miłoscią niezmienną :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście zdolna dziewczynka bo torebka jest fantastyczna!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, szczególnie urzekające są kwiaty filcowe.
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest wspaniała...tak szczęściara;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudo i te kolory,pieknego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. no piekna jest...! to fakt:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczna! I wygląda na misterną pracę...
    pozdrawiam i gratuluję
    marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę ładna....i te kolorki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak Ci będzie w niej do twarzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie piękna jest...
    A szczęście...czasami jest bliżej niż nam się wydaje ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje kochana! I trzymaj mocno to szczęście!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)