Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

sobota, 9 marca 2013

Czas



 na herbatkę 





w towarzystwie" Czułym okiem"  to już 3 część :))         
      

i  w retro klimacie ...


i w okół kwiaty , bo która z nas ich nie lubi



następny pokazał swe oblicze ...


i róże na dłużej...


i goździk symbol  PRL-u ;)))



Witam nowe Osóbki :)))

29 komentarzy:

  1. ja to bym się kawy napiła :P
    kwiaty piękne

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawkę pijam raz w porywach do dwóch dziennie ;))
      pozdrawiam

      Usuń
  2. A ja z prądem :-)
    Miło tak spędzać czas .
    Pozdrowionka łikendowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbatka jak najbardziej :) A kubas wow !!! kwiatki kocham zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej lektury przy pysznej herbatce;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadam, kawkę wypijam i dokarmiam oczy soczystymi kolorami.. wiosno gdzie ty....

    OdpowiedzUsuń
  6. Na kawę o tej porze to chyba ciut za późno ... ale "Czułym okiem "
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ja o ktorej bym nie wypiła to i tak zasypiam ;))

      Usuń
  7. czuć już tu wiosnę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny kubeczek,ja poprosze herbatke jesli mozna.Piekne kwaitki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. tego retro klimatu zazrdoszcze,podkradlabym,uwielbiam:P***

    OdpowiedzUsuń
  10. kubek z czasem to ciekawa sprawa.... :)))
    ściski***

    OdpowiedzUsuń
  11. Herbatka w takim kubeczku i w tak cudnym otoczeniu jest na pewno wielką przyjemnością. Dosiadam się ;))) Storczyk przepiękny !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wpadłam na kawkę..Kubek bomba! Dobrego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. A wiesz, ze ja za storczykami jakoś nie przepadam, piękne one, ale takie nie nasze:))Może jakaś dziwna jestem?
    Ale książka i harbatka? Z przyjemnością:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Musimy się kiedyś skrzyknąć na kawkę lub herbatkę...Co Ty na to?
    A storczyki kwitną i kwitną u Ciebie...Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kubeczek:D Kwiatki piękne, zawszę w domu inny klimat, miło na nie popatrzeć. Choć sama osobiście nie bardzo mam rękę do kwiatków;)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ,ale akurat storczyki ładnie sie trzymają ;)

      Usuń
  16. Mam pieprzniczkę i solniczkę w podobnym klimacie:). super kubeczek, ja jestem uzależniona od herbaty:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie :) , ja uwielbiam i kocham poznawać nowe smaki i rodzaje :))

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)