Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

wtorek, 12 marca 2013

Radości



moje  :DD


u Alicji  z Alice loves brocante wygrałam :)))



wieszaczek w sam raz do kuchni , gazetka- śliczne ,ciekawe inspiracje,serducha radują ,a matrioszka skrywa tajemnice



dziękuję :*


zajrzyjcie do Ali koniecznie ;)



41 komentarzy:

  1. Gratulacje, super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wieszaczek i matrioszka:) Też na nie polowałam:))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, sliczne rzeczy dostalas od Ali.Piekne serduszka i wieszaczek zrobila.Matrioszki uwielbiam!Serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęściara z Ciebie:))gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję szczęścia!!! dobre na te białe dni :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Aguś. Zaraz zajrzę na blog Ali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) koniecznie ma całą kolekcję matrioszek m.i. ;)

      Usuń
  8. Przyłączam się do gratulacji! Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. alez cuda...gratuluje!! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) I pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje:) Śliczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prezenty! A wiesz... taka sama matrioszka jest jeszcze w domu mojej Mamy. Musze ją odszukać!
    Pozdrawiam, Ag! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam jeszcze jedna z dzieciństwa męża musze ja pkazac i druga ,to juz prezent zakupioną dla naszej córki w latach 90-tych :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej ! :)
    Ja to nie mam szczęścia w te klocki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cierpilwosci na pewno kiedys sie uda mieć szczęście :))

      Usuń
  15. Gratuluję !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Umiesz się cieszyć:)) Gratuluję śliczności, a tajemnicę matrioszki zdradzisz kiedyś?
    Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo niemiecka gazetka ;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję dziewczyny ;)
    Snow mogę już dziś ,ona kryje w sobie jeszcze dwie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Wieszaczek przecudny,a gazetki mogę wertować godzinami.Szcześciara z Ciebie!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. dziekuję :))
    gazetka super tez ją co chwila przeglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna nagroda :) Do Ali zajrze oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja tu do Ciebie, a Ty mnie TAM - dobra, już gnam ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo się cieszę, że wszystko Ci się spodobało:) wysyłka trochę trwała, ale mam nadzieję, że mi wybaczysz:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje. Super jest cos wygrać :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)