Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 18 marca 2013

Czy

"mówiłam "  Wam ,że chyba mam dobry czas... o tak !!


dziś pokażę Wam co wygrałam w Fabryce Pomysłów


Byłam jedną z trzech osób , które wygrały u  Kasi

szara kopertówka , a w niej niespodzianka - breloczek serducho i słodkości

ja to mam szczęście  :))), mam nadzieję ,że ...

miłość mnie nie opuściła  hihihihihi ;p

zajrzyjcie do Kasi i jej Fabryki pomysłów



Szukam wiosny ...;)))

18 komentarzy:

  1. Świetna kopertówka. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no naprawdę szczęściara z Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, piękna kopertówka!!
    Miłego dnia bzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torebunia jest cudna!!!gratuluję;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopertówka śliczna, też mym chciała taką. Gratuluję
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje serdeczne !!!!
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i pragnę zauważyć .... że musisz mieć jakieś wtyki kochana :) Takie cudności .... i trafiają ciągle do Ciebie .... ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja się właśnie zastanawiam czemu mam takie szczęście ;)))
      hihihihi , ale bardzo się cieszę :)))))
      mam farta :))

      Usuń
  8. Gratuluję!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia Liebster Blog Award. Pozdrawiam http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne,gratuluję .Sprawdzałam komentarze i nic nie przyszło od Ciebie,może jakiś mały chochlik po drodze przechwycił;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)