Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 11 marca 2013

Etui

Witam w poniedziałek 

jak nastroje ??


Ja już się rozkręciłam ;p


A poniżej tak na szybko , co skleciłam z potrzeby chwili ;))


To miałam pod ręką


polarek




dwie ręce ;) w jednej nożyczki hihii






i trochę chęci (no jeszcze igła i nici ) ;p






tak powstało na szybko  moje etui na telefon :)

Zanim stworzę coś z filcu , który muszę zakupić , bo filcowe etui mi się podobają ;))


Udanego tygodnia :)))

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wykorzystanie szalika. Z polaru etui z całą pewnością też się dobrze szyje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leżał nie uzywany , a jest milutki dla telefonu ;)

      Usuń
  2. a Ty w dalszym ciągu o zimie myślisz?
    wiosna podobno idzie.
    pozdrowionka śnieżne :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ;) Moj nastroj niestety taki sobie, ale moze ulegnie poprawie? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pomyslowy Dobromil z Ciebie:P...a moj nastroj taki leniwy jest dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dwie lewe rę e jeśli chodzi o posługiwanie się igłą i nitką, ale Tobie etui wyszło super, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy zobaczyłam jak strasznie pada na zewnątrz, nie poprawiło mi to nastroju,dopiero,kiedy zaczęłam działać ze skorupkami, nastrój mi się poprawił!
    Etui na komórkę wykonałaś w odpowiednim czasie:)
    Zimowym...
    Pomysłowe, no i zostało Ci jeszcze polaru na inne działania...
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mysle o poduszkach , bo pogoda nie nastraja ;)

      Usuń
  7. Potrzeba matką wynalazku, a szalik się jeszcze nie przyda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowo :), chyba bym na to nie wpadła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Potrzeba matka wynalazku, jeśli tylko szalik zbędnym był...uwielbiam taki recykling;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie sobie radzisz - i coś z niczego robisz w mig :-). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe pomysłowe:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł i telefonik ma teraz cieplutko:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)