Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Wyróżnienie

Dziękuje Moniko  za wyróżnienie ,które od Ciebie dostałam :*

edit : Czeresieńka  też mnie wyróżniła dziękuję :*


                                                         

A poniżej trochę o sobie wg zasady wyróżnienia

-Lubię podróże te małe i duże :))))
- Kocham Anioły ♥
- Dużo się śmieję :DDD
- Patrzę na świat pozytywnie, tak łatwiej się żyje
- Jestem optymistką,cieszy mnie każdy dzień
- Uwielbiam sernik  - chociaż niewskazany ;p
- Mam słabość do filiżanek i kubków (mam ich caaaałłłłłe mnóstwo i uważam ,że nigdy dosyć) ;p
- Nie lubię pić kawy w kubku/szklance musi być w filiżance ;)
- Lubię czytać książki pochłaniam je namiętnie (mimo , że M. uważa ,że czytanie jest nudne ;p)
- Lubię blask świec
- Lubie oglądać filmy psychologiczne
-  Jestem zwariowana...;p stara dama
- Fascynują mnie wampiry....

No to chyba tyle hihihihi , bo trochę ciężko pisać o sobie ,chociaż trochę się tego nazbierało;p


A wyróżnienie  dostają ode mnie :D

JAGA - W DOMU U JAGI
PENINIA - PENINIA ART
ROSE -VINTAGE ROSE
EWKIKI -MOJE MAŁE PRZYJEMNOŚCI
MARYŚ - KIEDY BUDZI SIĘ SŁOŃCE
EWELIN - CZERWONA CZEREŚNIA
JOANNA -MGLISTY SEN
MAMURDA -MAMURDA

chyba nie zdublowałam ;p

Pozdrawiam i życzę słonecznego i udanego tygodnia :)


20 komentarzy:

  1. Gratulacje:)))
    Ja tez dostalam dwa wyroznienia i staram sie napisac pare slow o sobie, a to wcale nie takie latwe;)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pisanie o sobie nikomu nie przychodzi łatwo ;)
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  2. Gratuluję i dzięki, że mnie wyróżniłaś!
    Dużo mamy wspólnego, oprócz wampirów:). Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahahaha - skusiłam się na to wyróżnienie, bo miło mi czytać o Was i pomyślałam, że Wy o mnie tez chcecie poczytać, to napisałam :)))
    Dziękuję za wyróżnienie - dopisałam :)))
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należało Ci się jesteś Niezwykła :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Gratuluje wyroznienia,milo poczytac i ciutke wiecej Cie poznac:)
    Pieknego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia:) Fajnie się dowiedzieć coś więcej o Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zarazem dziękuję za wyróżnienie:DDDDD
    Wampiry???? brrrrrrrrrrr to jakieś szaleństwo hehehehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Hełoł! Gratuluję wyróżnienia!!!!!! I miło cie bliżej poznać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez uwielbiam sernik i staram sie patrzec pozytywnie na swiat.....:)
    gratuluje wyroznienia, milego poniedzialku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Kochana;)
    Tymi wampirami mnie rozbroiłaś;-/
    A optymizmu zazdraszczam...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , wiedziałam ,że nimi wywołam poruszenie ;p
      buziaki

      Usuń
  10. HAAA Kochana jestes:P:***
    buszowalam dzisiaj u Ciebie i przeoczylam:Pdziekuje.......
    .........to chyba jakas telepatia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)