Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

sobota, 4 sierpnia 2012

Prezenty...

Dziś chciałam pokazać  ;p co jakiś czas temu wygrałam u Blogowych Koleżanek :D

U Peninii wygrałam śliczny zestaw koronek ,jeszcze raz dziękuję Kochana :**
  oto one


A od  Marioli  dostałam pocieszajkę dziękuję :))
                o taką  ;)

śliczne ceramiczne kolczyki








MIŁEGO WIECZORU ŻYCZĘ I UDANEJ NIEDZIELI :**



PS. KWIATKI NA MOIM BALKONIE CIESZĄ MOJE OCZY  :)))

37 komentarzy:

  1. Gratuluję Aguniu;) prezenty mega praktyczne,do koronek sama startowałam;))
    Miłego wieczorku, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wypasione prezenty! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wygrana - gratuluję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!! :)
    Fajne wiaderka haha

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję hahaha :)))), a fajne wiaderka tylko Kochana dzięki Tobie mam :****

      Usuń
  5. Cudne prezety dostalas,gratuluje,milj niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy!!!
    Miłego dnia
    Red

    OdpowiedzUsuń
  7. o śliczności :) gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wszystkim :))
    I miłej niedzieli u mnie pada ;(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej:) koronki sliczne :) pocieszka rowniez:)) kissy Agusia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te koronki. ;D Pewnie się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana ale mega fajna wygrana! Cudne koronki!:))))
    gratulacje:) Buziaki na dobry poniedzialek i caly tydzien..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      i również życzę udanego tygodnia :**

      Usuń
  13. Rzeczywiście cudowności, kolczyki zachwycające. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj!
    Ale z Ciebie szczęściara:-) Na te koronki od Penini też miałam ochotę,ale się nie udało.

    Co do grafiki z lawendą, to nie posiadam ostatniej bez daty, bo zapisałam tak jak widziałaś. Wystarczy wymazać w corelu lub innym programie i będzie ok.
    Dziękuję za wizytę na moim blogu i za udział w candy.
    Z pozdrowieniami
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. No szczęście mi akurat dopisało ;)))
    Dziękuję za odwiedziny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa to Ty jesteś tą szczęściarą,która wygrała koronki!:))Gratuluję prezencików!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne prezenty,a koronki to ogladnelam w powiekszeniu :) takie fajne!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty,gratulacje.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał! Gratuluję takich wygranych!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Agusia wpadlam Ci zyczyc milej pieknej i slonecznej soboty :))) usciski dla Magdaleny :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Aluś dziękuję :) ,ale może u Ciebie będzie lub jest , bo u mnie niestety leje :(
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję,że koronki się przydadzą:))
    Dziękuję serdecznie za miłe słowa na blogu,to taki balsam dla duszy...
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie już mam parę pomysłów , które niebawem pokażę
      pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Cieszę się,że mnie odwiedziłaś.Miło mi u Ciebie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)