Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 3 sierpnia 2012

Róża...

Córka poprosiła mnie o zrobienie bransoletki i kolczyków różanych
        oto one  ;)



koczyki troszkę ciemniejsze ,ale przez to ,że drewienka były ciemniejsze ,następnym razem pomaluję na biało...


komplet oklejony serwetką , którą dostałam od  Dysiaczka


Może nie wyszedł mi ten komplet idealnie ,ale co tam ...;p

Buziaki :***


Witam nowych Obserwatorów , bardzo mi miło :)))

Udanego weekendu życzę  :***

29 komentarzy:

  1. hej wyszlo pieknie:*.komplecik idealny dla mlodej dziewczyny,cudny na lato:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj wyszedł Ci komplecik, jest piękny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło!!! Letni zestaw, że ho ho!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny letni komplet..tylko kolczyki chyba dobrze było przetrzec na rantach drobniutkim papierem...i masz racje..przed dekupażem zawsze trzeba malować drewno:))..w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Qrko za podpowiedź :* mła , tak właśnie myślałam co by tu zrobić... , bo nożykiem równo wyjść nie chciało i znalazła się dobra duszyczka co wskazała kierunek ;)
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  5. Piekny komplecik :0)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wyszedł, sliczny motyw, dla mnie mistrzostwo;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że się podoba :))) będą następne ;p
      :**

      Usuń
  7. Bardzo ładne! Uwielbiam ten motyw:). I prawdą jest, że lepiej pomalować drewno przed klejeniem. Ja kolor tła dobieram do serwetki, żeby zlewało się z motywem. A papier ścierny to przyjaciel w decu praktycznie na każdym etapie!
    Pozdrawiam i czekam na kolejne prace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , z wskazówki , na pewno skorzystam z rad , tylko boję sie trochę ,że ten papier porysuje mi za bardzo powierzchnię ,ale spróbuję
      :***

      Usuń
    2. Trzeba drobniutkim, np. 80. Najpierw surowe drewno, przed malowaniem. Potem pomalowaną powierzchnię. A jak już nakleisz motyw i dwu-trzykrotnie pomalujesz lakierem i porządnie wyschnie, to znowu można szlifować. Nie bój się, po prostu z wyczuciem próbuj i będzie OK. Buziaki!

      Usuń
    3. Dziękuję wypróbuję :)
      :****

      Usuń
  8. Hej, widzę że dziś masz seksualny dzień :) No ale w końcu dzisiaj piątek :))))
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seksualny Red powiadasz ;) , może być i taki hihihihihi
      pozdrówka

      Usuń
  9. Piekny motyw roz ,bardzo ladnie zrobilas a corcia pewnie najszczesliwsza.
    Pozdrawiam milo:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Motyw z różami zawsze jest świetny!ja uwielbiam róże:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolna kobitka z Ciebie, brawo!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybyś miała więcej takich niby "nie całkiem idealnych", to przekieruj je do mnie! Ja się nimi chętnie zajmę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, takie delikatne, subtelne. Bardzo mi się ten komplet podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są! Tez bym chciała takie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)