Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

czwartek, 23 sierpnia 2012

Historia...


pewnego wrzosu  :)))


   Ostatnio powiedziałam M. ,że chciałabym mieć wrzos na balkonie... 

  W niedzielę dostałam :D  

                           i lekko się zdziwiłam ... jak go zobaczyłam :O


Myślałam ,że będzie malutki i miałam dla niego już doniczkę 
          ale nastąpiłam "mała " nie przewidziana zmiana ;p 
                                                                 bo to olbrzym...

 i tak sobie myślę , co ja teraz zrobię ...


 i nagle(w nocy) mnie olśniło... 

        przecież mam w piwnicy cudo ok.40 letnie jak nie starsze, które będzie akurat... 

                                            o tak...;)







 Jestem teraz szczęśliwą posiadaczką wrzosu  ;p




Moja radość jest "ogromna"

Pozdrawiam wrzosowo

31 komentarzy:

  1. Wrzos cudny! A i donica rewelacyjna (o ile pamięta to garnek do gotowania bielizny:).
    Wspaniała, choć już jesienna aranżacja.....
    Buziaki! (mam nadzieję jutro wysłać...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest garnek ;p hihihihi
      dziękuję..;)
      pozdrówka

      Usuń
  2. O tak, wrzos i ja lubię :) Bardzo mu twarzowo w tej osłonce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny Twoj wrzos i pieknie u Ciebie na balkonie.Doniczka super ja uwielbiam wlasnie taki styl trzymania roslin.Ladne zdjecia.
    Cudnego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ,też lubię nietypowe donice ;)
      a balkon niestety do remontu :( ,do zdjęcia ustawiłam latarenkę ,żeby stworzyć klimacik
      pozdrawiam

      Usuń
  4. wrzos w swietnym opakowaniu:P...................nie bede chwalila podobno od tego kwiatki sie psuja,moje wrzosy w tamtym roku poszly do jezuska,nie podobalo im sie cos chyba:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak bywa ,że się nie przyjmują ,mam nadzieje ,że mój przetrwa...
      głowa do góry zaadoptuj nowego ;)

      Usuń
    2. dzisiaj mam wplanach zaadoptowac sobie zaslony do sypialni i dalej nie wiem w jakim kolorze maja byc!!!!jasny zielony mi lazi po glowie ale do czego zielony w sypialni mi pasuje do niczego bo nic nie mam zielonego,to glupie ze jedno musi pasowac do drugiego :P

      Usuń
    3. Kochana , a kto powiedział ,że nie mogą pasować ;p ,
      jak tylko Ci się podobają to wieszaj :))),a w sypialni masz na biało ? tak to będą pasować ;)

      Usuń
    4. no i przytargalam i wisza:P
      bezowe,ale jakos tak sie zrobilo elegancko i dziwnie,teraz sypialnia przypomina biszkopt
      sama nie wiem czy nie jest za idealnie,a z reszta...............
      milego wieczoru tralalalala:*

      Usuń
    5. to super ! na pewno ładnie wyglądają :)
      chociaż myślałam ,że jednak sie skusisz na zielone :p
      buziaki

      Usuń
  5. wrzos cudny, ale i Mąż ma klasę! - jak widać na przykładzie faceci nas słuchają. pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , tak ;p jak już da to taki duży żeby na rok starczyło ;p hihihihihi
      ale muszę mu przyznać ,że słucha uważnie co do niego mówię i cieszy mnie to ;p

      Usuń
  6. Ty to chyba zakochana w tych kwiatach jesteś;) Wrzos bajeczny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię kwiaty :)))
      a wrzos jest wytrzymały więc jesienią i zima mam nadzieje się nim cieszyć :)))

      Usuń
  7. Piekna kompozycja jesienna.Ja rowniez lubie takie stare metalowe wiadra albo garnki. W lecie nie sadze tam kwiatow, poniewaz przeczytalam, ze nie jest to korzystne poniewaz wiadro sie bardzo nagrzewa...a szkoda;))) Jesienia jednak tempetury mamy zdecydowanie nizsze, wiec jak najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak maja swój urok :))
      dziękuję :) informacje się przydadzą
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  8. hihihi...to zaszalał;)) jest piękny, piękne wiadro...pędzę po wrzos;))) tylko pojęcia nie mam jak się go pielęgnuje i czy w domu mi wytrzyma:-/
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leć Kochana :) , na pewno musi być specjalna ziemia , bo kupowaliśmy , a reszta zależy od tego, czy się przyjmie ;) ale czemu miałby nie wytrzymać :)) powodzenia
      ppozdrawiam

      Usuń
  9. Cudownie...romantycznie:)Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł z tą donicą, a takich prezentów życzę Ci częściej "wrzosowa Panienko". Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny okaz :) super domek mu znalazłaś! lampion też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś genialna!!!Skarby -nie wpadłabym na to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki , czasem proste rzeczy a jak cieszą ;)

      Usuń
  13. Aga ...ale On jest piekny:)) tez taki chce:)))
    Pieknie wyglada w tej donicy i do tego ten z boku lampion.....super:))
    Milego Dnia Agusia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu :)) fajnie ,że zajrzałaś :)
      pozdrawiam :***

      Usuń
  14. Ojej jaki piekny:)))))))
    super, ze wynalazlas ta cudna oslonke dla niego, fajnie wyglada:) i ten lampionik....mmmmm:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)