Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

środa, 15 sierpnia 2012

Atak Fioletu !

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu ;p

Oto mój ATAK FIOLETU!










Pozdrowienia ślę do wszystkich 
Witam w moim świecie nowe Obserwatorki :))

29 komentarzy:

  1. o jezusku atak fioletu superasny kolczyki i to zwierzatko na ostatnim wymiataja............BUZIAKI SLONKO:*****:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zwierzątko to łoś hihihihihi
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny ten Twoj atak fioletu:))) podobaja mi sie kolczyki z piorkami, broszka i oslonka/doniczka:)))
    buziaki milego odpoczynku w tej wolny dzionek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :* , a powiem nieskromnie ,że broszkę sama robiłam ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj tez mialam swoja fioletowa faze;)))
    Te swieczki w kropy genialne.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fiolety i ich odcienie,pieknie u Ciebie w tych kolorach
    Serdecznosci:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Toz to prawdziwy atak fioletu;)
    świetne wyzwanie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atak,atak ,a to nie wszystko co mam w fiolecie ;p
      buzaiki

      Usuń
  8. Tak, dużo fioletowego u Ciebie, więc pozwolę sobie zaglądać :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pięknie:) Bardzo inspirujący ten Twój fiolet, cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzekłabym - fioletowy zawrót głowy! niezłe polowanie na kolor urządziłaś ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było trudne to polowanie;p ,mam trochę fioletu w domu ;)
      buziaki

      Usuń
  11. pięknie:) podoba mi się i to bardzo:) bardzo ciekawe te Twoje kolaże:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jak fioletowo!

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiolety obłędne są, powodzenia!
    Ja to bym mogła wziąć udział w ataku błękitu ;).
    Najlepsze życzenia z okazji rocznicy! Wielu kolejnych, szczęśliwych wspólnych lat!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będzie atak błękitu to Ci powiem ;)
      dziękuje za życzenia :*
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  14. Ileż kolorów:-))) super! fiolet teraz podobno staje się bardzo modny!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fiolet to piękny kolor, od zawsze mi się bardzo podobał:)
    super blog, obserwuję :)
    I serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj rozgość się proszę ,tak fiolet to piękny kolor :)
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  16. Śliczności! I jakie piękne paznokcie pojawiły się na jednym zdjęciu! Muszę sobie zrobić podobne :)
    Dziękuję za udział w zabawie i zapraszam ponownie już w przyszłym tygodniu na kolejne wyzwanie :)
    Ściskam gorąco i miłego weekendu Ci życzę, Wiola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)