Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 29 czerwca 2012

Storczyk again...

Upalny dziś dzień był  :))))

Znowu w roli głównej me storczyki , ale nie tylko... ;)

i jak ??
kwiaty Today ...
trochę mojego pokoju ;p   






36 komentarzy:

  1. Za każdym razem, kiedy do Ciebie przychodzę stwierdzam, że jutro idę po storczyka hahahhaha :) W końcu kupię, choć nadal się boję, że u mnie nie przetrwa!;) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malina nic się nie bój ;) tylko kupuj ;p
      kto nie ryzykuje ten nie ma ...storczyka ;)na pewno pięknie będzie rósł
      :*

      Usuń
  2. Twoj storczak prezenuje sie cudnie i te kolorki szalowe
    a mnie sie wydaje ,ze to zasluga aniolow,ktore nad nim czuwaja:P

    OdpowiedzUsuń
  3. masz na myśli oczywiście mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieeekny jest! I tyle ma kwiatow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrodził ma 7 kwiatów jest piękny i nie mogę się napatrzeć ;)

      Usuń
  5. Też chętnie bym sobie takiego nabyła. Ale co tam! U mnie pada nawet rzeżucha (!), co dopiero tak szlachetny kwiat!
    Nic, tylko podziwiać u innych;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika Ty się nie zastanawiaj tylko kupuj :) , pena Pani powiedziała ,że im mniej o nie dba tym lepiej rosną ;)
      muszę te metodę wypróbować ;)

      Usuń
  6. Cudny storczyk i piekne dekoracje w Twoim domciu
    Cudnego long weekendu zycze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny storczyk! Uwielbiam w nich to, że jak już zakwitną to końca nie widać. Kwitną, kwitną, kwitną...! :)
    Udanego weekendu, Avrea!

    OdpowiedzUsuń
  8. No jest prześliczny, pfu pfu, żeby nie zapeszyć

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejju jaki świetny kalendarz:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam od córki na urodziny , też misie marzył ;)

      Usuń
  10. No i co ja mam napisać o tych storczykach? Hm?
    pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D nic nie trzeba pisać , miło Cię widzieć :)

      Usuń
  11. Ale cudny storczyk! Moje tak nie chcą kwitnąć:(
    A ten drewniany kalendarz też mam, uwielbiam go:)

    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę żeby tak zakwitł , a kalendarz też uwielbiam :)
      buziaki
      Ag

      Usuń
  12. Znowu kusisz storczykami:)))))
    bliska jestem kupna...bardzo bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ag, a czemu się mój bloger na Twój blog buntuje - nie wiem, storczyki prześliczne, a STEMPLI - "jeszcze nie masz", a to wydatek groszowy :)
    I jak się okazuje "niezbędny" nawet do drewnianej tacy, O! Przekonałam Cię... Nie? No to jak znajde lepsze argumenty wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to buntuje ???
      stempli muszę poszukać w sklepach ;p
      wracaj wracaj :*

      Usuń
  14. Zostawiliśmy przed remontem storczyki u sasiadek. Jakież było moje zdziwienie kiedy je odebraliśmy. Z nijakiego kikuta wyrosły piękne kwiaty. Iz wczoraj zrobiła fotki, może wstawi na bloga...
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też dziś miałam dzień pod znakiem storczyków:-) dbam o nie jak mogę:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też lubię storczyki, mam dwa jeden miniaturka a drugi olbrzym o różowych kwiatach są piękne.Mam nadzieję że podobają Ci się kolczyki.Serdecznie pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iniaturki jeszcze nie mam ...
      Oczywiście ,że tak napisałam mejla parę dni temu :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Cudne storczyki, ja też mam ale oprócz podlewania raz na jakiś czas jakoś szczególnie o nich nie dbam - same rosną, kwitną i oko cieszą :)
    Świetną latarenkę masz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Storczyki wspaniałe, mam taki sam drewniany kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)