Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

niedziela, 10 czerwca 2012

Anioły

Czy mówiłam Wam ,że kocham Anioły....
                                          no tak znowu się powtarzam  ;)
Pokaże dziś Wam moje nowe Anioły...;)
Te rudy Aniołek to Ja ;p
Aniołek Wesołości :D
Anioły namalowane przez miejscową artystkę , lubię jej prace :)
Bardzo emocjonalnie podchodzi do swoich Aniołów i przeżywa z nimi rozstanie ,ale ja ją rozumie....:)

Witam nowe Obserwatorki , bardzo miło mi Was gościć :)
Dziękuję  Wszystkim odwiedzającym mojego bloga za to ,że jesteście :*

37 komentarzy:

  1. Śliczne! Ja mam mnóstwo aniołów, nie wiem nawet ile:), więc rozumiem Cię bardzo dobrze.
    Najbardziej podoba mi się ten obok "opiekuna domu", niepełna postać.
    Uściski przesyłam i życzę dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz je koniecznie pokazać :)

      Usuń
    2. Część kolekcji pokazywałam dawno temu u siebie, więc troszkę możesz podejrzeć:))

      Usuń
  2. I ten rudy najfajniejszy:)))
    buzka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja poprosze o przepis na placuszki, o ktorych pisalas u Malinki:)
      pozdrowionka

      Usuń
    2. poniżej podaję Ci link do bloga Magdy, z którego pochodzi przepis na placuszki :) http://sioodemka.blogspot.com/2012/05/pancakes-po-mojemu.html#links
      :*

      Usuń
    3. Dziekuje Ci - musialam to jakos przeoczyc:))))

      Usuń
  3. myślałam, że są Twojego autorstwa;) przepiękne... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś muszę sama spróbować ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Ten maleńki śliczy hehe.

    Ja nie wiedziałam, że uwielbiasz anioły, więc cieszy mnie, że je pokazalaś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne ja też uwielbiam anioły!:)Najcenniejsze te wykonane własoręcznie a nie takie z napisem made in china :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie :)
      a niestety chińszczyzna nas zalewa z każdej strony :(

      Usuń
  6. Oryginalne podłoże, swobodnie namalowane, z polotem. Piękne! Mają w sobie to coś! A może Ty sama spróbujesz jakiegoś namalować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzam się , ale co z tego wyjdzie to się okaże ;)

      Usuń
  7. Sliczne!!! a ten rudy najslodszy:-))) Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja z pewnych względów nie stosuje tego motywu. Za to artystke rozumiem bardzo dobrze :) Całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalne anioły! Urzekły mnie bo ja też jak chyba wiesz jestem wielką miłośniczką aniołów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne!! ten mały Aniołek Wesołości skradł mi serducho :) Boskość!:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kocham anioły, twoje są cudne;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Anioły cudowne,mam wrażenie że za chwilę odlecą.Nawet nie jestem wstanie wybrać mego faworyta wszystkie cudne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ,że Ci się tez podobają :)

      Usuń
  13. ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ!!!
    ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ
    ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. σας ευχαριστώ /dziękuję :))

      Usuń
  14. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:) Śliczne aniołeczki:) pozdrawiam serdecznie:) Ewelina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)