Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

sobota, 1 lutego 2014

Wyniki :)


Dzis nadszedł ten dzień !
dzień wyników ;))

Serdecznie dziękuję wszystkim za udział w Candy  naliczyłam Was 86 ;)
i za życzenia miło było je poczytać :**

Witam też nowych Obserwatorów i mam nadzieję ,że zostaniecie ze mną na dłużej ;)

A zanim wyłonił się Szczęśliwy Zwycięzca było tak


 wydrukowałam Was sobie


pocięłam  ;p

potem "świstak "siedział i składał Wasze losy ;)

trafiły do maszyny losującej

a oto łapa losująca zbliża się by wyłonić Zwycięzcę



i

tamtatatadam

Wygrała



ale potem łapie smutno się zrobiło ;p i 
niespodzianka ;p

 łapa postanowiła wyłowić jeszcze jednego Zwycięzce ,
 a jest nim

tamatatadam



Serdecznie Gratuluję  Szczęściarom  :)))

proszę o przesłanie mailem adresów ;)

Buziaki :*

Ach nie powiedziałam jaka jest nagroda
(widać ją było na zdjęciu cukierasów ;)

plus niespodzianka

i
 
plus niespodzianka



Jeszcze raz Gratuluję wygranych
i pozostałym serdecznie dziękuje za udział w candy
może następnym razem to Wam się poszczęści :D




W losowaniu udział wzięły :
 poszewka na poduszkę(tło) zrobiona dla mnie przez Anuk-pl z  cóż wiesz o pięknie
pudełko Cube  (maszyna losująca) ,które zrobiła Aga  z  Agnetha home






49 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanym, a Tobie dziękuję za zabawę!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratukuje nagrodzonym i dzieki za swietne zabawę

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo ależ sie cieszę!!!!Nie wierzę!!!Sprawiłaś mi taką radość!!!!Buziaki!!!Kurcze już się nie mogę doczekać jak skończy się moje candy,tak jestem ciekawa kto wygra.I to jeszcze z Moniką razem,oczywiśćie gratuluję jej głónej wygranej.Coś się z nią mijamy na candy,ona u mnie wygrałą a ja zaraz u niej!!!To było niesamowite a teraz obie jesteśmy u Ciebie!!!Moniś,gratulację,chyba Ci zaraz smsa wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Beatka, gratulacje !!!! Ty szczesciaro :-)

      Usuń
    2. Rany, ale się cieszę :) Gdyby nie Beatka to te radosne wieści poznałabym po powrocie do domu, a tak smsik i bum banan na buzi :) Bardzo, ale to bardzo się cieszę :) Dziękuję Kochana :)

      Usuń
    3. No masz i nie pogratulowałam Beatce - a więc gratuluję szczęściaro Ty jedna ;)

      Usuń
    4. Wy fuksiary wy!!!! ładnie to tak mnie nie zabierać do zabawy???? A niech tam! Gratuluję:)

      Usuń
    5. Kochana próbuję wysłać Ci maila z danymi, ale za nic mi nie wychodzi, więc podam Ci swojego i poproszę o kontakt :)
      mydreamwhitehome@gmail.com
      Buziaki! Monika

      Usuń
    6. wysłałam czekam na adresik :))

      Usuń
    7. no to zobaczymy co to bedzie sie działo u Ciebie :)

      Usuń
  4. Dziękuję ci serce drogie za wspaniałą zabawę a zwycieżczyniom wielkie gratulacje życze ci miłego weekendu buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanym. Szczęściary, cudne prezenciki dostaną!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za dobrą zabawę i gratulacje dla dziewczyn oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i dzieki za zabawe ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyniom i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję Aguś za zabawę! Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje wygranym i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buuu :P
    no ale cóż zrobić - nic jedynie pogratulować dziewczynom....
    no to...
    GRATULUJĘ
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, miłego weekendu:-))))

    OdpowiedzUsuń
  13. O a ja przegapiłam to candy. A gratuluję szczęściarom. Zapraszam Cię przy okazji do mnie na nowe Kąpielowe Candy! :))
    Wiem, że już raz u mnie wygrałaś, ale nikt nie powiedział, że szczęscie nie uśmiecha się dwa razy :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda , bo kto wie ;) dziekuję za zaproszenie
      pozdrówka

      Usuń
  14. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę!pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh... no zazdroszczę ;-) Ale gratuluję serdecznie i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale żeś cudeńka wyczarowała...rewelacyjne!!! Gratuluję farciarkom które wygrały!! Jest czego pozazdrościć...:) Dziękuję za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje, dzięki za miłą zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwycięzcom, a ten lampion jest obłędny więc zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i dziękuję Kochana za zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i czekam na kolejne, może tym razem mi się uda ha ha ha ...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję :-))))) i baaaardzo poooozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne podarunki! Świetne:)
    Serdecznie Cię pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki oraz miłe słowo. Uściski.

    Peninia ♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale zazdraszczam serdecznie i gratuluje :) i Ładna ta poszewka w tle

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję szczęśliwie wylosowanym:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję szcześciarom:) i zazdroszczę oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję super nagród :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję dziewczynom a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)