Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

czwartek, 23 stycznia 2014

stare-nowe



Leżała sobie leżała
czekała sobie czekała
aż się doczekała ;)

a co takiego ,a bluza szara  ;)

kupiona za 1 zł w sh do celów prób przeróbki ;)
  wiecie , bo jak co.... to nie szkoda ,że się zniszczyła



i o to jest -  moje "dziecko" ;) 
 jak na pierwszy raz mnie się podoba
i na pewno będą następne
choć troszkę ścieg nie taki na serduchu wyszedł ,bo i maszyna malutka..


Bluza została pozbawiona wykończenia u góry obcięte nożyczkami specjalnie nie obszyte, obcięłam rękawy -
 też nie obszyte ;)
i naszyłam na przód dwa serca
 jedno koronkowe(ze starej bluzeczki)
  drugie z obciętego rękawa 
taka miała być :D

Szybko się to robi i za niewielkie pieniądze ;p
a ile radości  :)))


Witam nowe Obserwatorki !
 Dziękuję wszystkim za to ,że zostawiacie ,te parę słów i do mnie zaglądacie :D
Cieszę się ,że zapisujecie się na Candy
Powodzenia!
 



61 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyszlo...tyle frajdy i modny ciuch za 1 zlotoweczke -brawo!!!!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No i super, lubie takie przeróbki..a ile w tym radochy!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zamiar zrobic jeszcze parę ;)

      Usuń
  3. moja córka chciała zrobić coś podobnego ale miała zamiar wyciąć bluzę pod koronką, myślę, że Twoja wersja jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nad takim rozwiazaniem myslałam :)
      dziekuję

      Usuń
  4. no Avrea, zadziwiasz mnie. Takie próby są najlepsze, nie z przymusu a z chęci zrobienia coś z niczego.

    Pozdrawiam
    iz

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ekstraśny pomysł ;-). I jaka przemiana zwykłej szarej bluzy ;-). Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak się zaczyna uzależnienie:) gratuluję bo bluza wyszła fajna, a nie wykończone cięcia dodaję jej charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki , teraz takie modne wykończenia niewykończone ;p

      Usuń
  7. Uwielbiam połączenie szarości z czerwienią! No no no jak to jest pierwszy raz , to co za cuda wyczarujesz kolejnym ? Pozdrawiam Cię Kreatywna Kobieto :)
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :))) miło poczytac ,ale az taka zdolna to chyba nie jestem , chociaż kto wie co ta we mnie drzemie ;p

      Usuń
  8. Eksperyment ci wyszedł rewelacyjnie ślicznie wykonane więc do dziełą kochana i następne pokazuj prace buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że wyszło super :) Uwielbiam nie wykończone, tylko obcięte rękawki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł świetny - a bluza nabrała charakteru. Najukochańsze są te rzeczy wykombinowane samemu, noszone do zdarcia:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Lubie takie bluzeczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt...
    coraz bardziej skłaniam się do tego aby zakupić...
    igłę i może jeszcze nitkę ;-)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuj kupuj za wiel w tym przypadku nici nie poszło ;) a nozyczki juz masz to połowa sukcesu :***

      Usuń
  13. no i super! uwielbiam takie przeróbki;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie- super ! Ja, niestety, mam dwie lewe rece do takich robotek, a szkoda ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty pomysłowa jesteś! super Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny pomysl- podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No kochana wyszło niesamowicie!!!Jesteś wspaniała!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki Dziewczyny dodajecie mi skrzydeł :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny pomysł! Super!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowo. Serdecznie pozdrawiam-Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. pewnie, że jest bombowa no i własny projekt a to cieszy :))

    OdpowiedzUsuń
  21. super wyszło:-), a rzeczy przerobione przez siebie chyba najbardziej cieszą :-).

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie, podobaja mi sie takie przerobki, cos z nieczego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna no i w sam raz na Walentynki :)! Pozdrawiam Cię serdecznie i jestem ciekawa kolejnych przeróbek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi włąśnie też sobie o niej tak pomyslałam :)

      Usuń
  24. Super wyszła, bardzo modne są nieobszyte brzegi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. CUDOWNA, już Cię w niej zobaczyłam właśnie :))))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna przeróbka :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł..gratuluję rocznicy....ja mam takie tyły ostatnio w odwiedzaniu dziewczyn:((((((....ale może nadgonię w przyszłym tygodniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna Aguś! Na pewno fajnie się będzie nosić :))) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  29. w sam raz na Walentynki:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie przerobiona ubrania są niepowtarzalne- i o to chodzi!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)