Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

niedziela, 5 stycznia 2014

:))


W Nowym Roku 
Samych Dobrych Chwil życzę :)


Troszkę się pochwalę ;p

Ostatnio przed świętami doszła do mnie niespodzianka
od Gosi  z Szału nie ma
zostałam wylosowana jako dodatkowa niespodzianka w Gosiaczkowym candy :)))

 Dziękuję serdecznie za lawendowe cudowności

Poszeweczka już zdobi moja kanapę :)

A w Wigilię jeszcze dotarła przesyłka od Kasi Brujity
z pięknymi karteczkami i truskawkową niespodzianką :)


Dziękuję Kasiu :*

Karteczki , które Kasia robi są prześliczne !

********************************************

Zostałam także nominowana  przez  Renię z bloga "Mój dzień"

                                     Liebsteblog Award

                                  

                                    

Dziekuję za wyróżnienie Reniu


                                           

teraz pytania

1/  Jakie miejsce/kraj chciałabyś/chciałbyś zwiedzić biorąc pod uwagę swoje zainteresowania?

INDIE , CHINY , TAJLANDIA , AUSTRALIA


2/ Skąd bierzesz pomysły na swoje wpisy na blogu?

SAME PRZYCHODZĄ , MOJE PODRÓŻE ,A CZASEM KTOŚ MNIE NATCHNIE


3/ Twoja pierwsza myśl po obudzeniu się to...

PRZEWAŻNIE JESZCZE 5 MINUT

A POTEM

CZAS  WSTAWAĆ DO PRACY ;P


4/ Wolisz owoce czy warzywa?

WARZYWA I.. OWOCE ;P


5/ Ulubiony zapach?

BARDZO LUBIE ZAPACH TRUSKAWEK

 I  LIGHT BLUE 


6/ Ulubione słodycze…?

CZEKOLADA Z MIGDAŁAMI I SERNIK ;P

 
7/ Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa/szczęśliwy?

MOJA RODZINA I TO ,ŻE MOGĘ W MIARĘ MOŻLIWOŚCI REALIZOWAĆ SWOJE MARZENIA
8/  Jaki masz charakter?lep na serce czy cholera?:)

HMMM  RACZEJ LEP Z AKCENTEM CHOLERY ;PP
9/  Jaką książkę/film polecasz?

DIANA GABALDON

PAULINA SIMONS  TRYLOGIA 


10/  Bez czego nie możesz się obejść?

HMMM TRUDNO POWIEDZIEĆ 

BEZ WODY :)


11/ Kim chciałaś/chciałeś zostać w dzieciństwie?

PIOSENKARKĄ HAHAHA


Pozdrawiam serdecznie


32 komentarze:

  1. Świetne prezenciochy! Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej :)
    Pozdrawiam i pomyślności w nowym roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje ci wyróżnienia wspaniałych prezentów a w Nowym Roku życzę wszystkiego najlepszego oraz zdrowia i spełnienia marzeń buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło było poznać Cię bliżej:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś to życzę cudownych podróży i spełniania nowych marzeń :))) Cudne prezenty dostałaś! :) Pozdrowionka! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No to... zapraszam na serniczek ;-)))
    Nieskromnie powiem, że robię pyyysznego serniczka ;-)))
    a i ja chcę się wybrać do Indii - ciekawa której uda się to jako pierwszej??
    Cieszę się, że karteczi Ci się podobają... Nie byłam pewna Mikołajki bo... życzyłaś sobie na innych papierkach ale... one jakoś nijak mi się z nią nie komponowały...
    No i jeszcze... odrobina Twojego szczęścia na mnie skapła... bo za karteczkę dla Ciebie (a robiłam ją z myślą o Tobie) dostałam wyróżnienie w Magicznej Kartce... ;-)))
    ale Twoje szczęście w wygrywaniu Candy jest... niepodważalne ;-)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję wyróznienia i nie kuś serniczkiem bo.... ;p Cię nie opuszczę ;p
      karteczki sa the best ! cieszę się ,że szczęście się do Ciebie usmiechneło i życze duzo wygranych...
      cóz mogę powiedzieć odnośnie moich wygranych "głupi" ma zawsze szczęście hihihihi tak mówią ,oby tylko mnie miłość nie opusciła
      a trzeba się z małych rzeczy cieszyć i pozytywnie myśleć :)
      życzę tej podrózy do Indii warto marzyć...
      buziole

      Usuń
    2. zapraszam, zapraszam...
      może jakoś... na wiosnę ?? ;-)))

      Usuń
  6. Piękne prezenty!!!! I gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty i fajne odpowiedzi:) i choć nie jestem zwolenniczką łańcuszków to tą drogą można dowiedzieć się czegoś o ludziach do których zaglądam:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak dzięki temu poznajemy się troszkę bardziej :)))
      dziekuję

      Usuń
  8. Moja pierwszą mysla po przebudzeniu jest to samo...jeszcze 5 minut,prezenty fajne dostałaś, wyróżnienia gratuluje, pozdrawiam,zapraszam do siebie,Lena

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta miałaś na bogato jeśli chodzi o prezenty :)). Gratuluję :)) a w nowym roku życzę Ci dużo zdrówka i spełnienia wszelkich planów i marzeń :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale dostać taki upominki:)
    Gratuluję wyróżnienia i dużo szczęścia i radości w Nowym Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze życzenia! Dużo szczęścia w Nowym Roku!
    T.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze życzenia noworoczne dla Ciebie i Twojej rodzinki:)!
    Gratuluję prezentów i wyróżnienia!
    Buziaki:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej ile pięknych prezentów! gratuluję wyróżnienia i powiem Ci w sekrecie, że rano mam to samo i zazwyczaj pół godziny wstaję:D Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego!!!! Ale piękne prezenty, prawdziwa szczęściara z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczne gratulacje!Dziękuję za komentarzyk i pozdrawiam serdecznie:)papa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)