Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

czwartek, 13 września 2012

W drodze do domu...

Sołtys  ;p zaprasza  do Wąchocka ...


 Pomnik przedstawia najsłynniejszego sołtysa w kraju

Posadowiona na cokole figura przedstawia siedzącego na kamieniu sołtysa z lekko przekrzywionym kapeluszu, który prawą rękę trzyma opartą o drewniane koło od furmanki, a w lewej ręce trzyma przystawiony do ucha telefon komórkowy.
Koło odwołuje się do jednego z dowcipów, który mówi o rzekomym sposobie wybierania w Wąchocku sołtysa - "puszcza się z najwyższej górki koło od furmanki; w czyją chałupę uderzy - ten zostaje sołtysem".


11 komentarzy:

  1. :Pco ty znow wykombinowalas,przyznaj sie posde soltysa chcialas zgarnac hiiii caluski:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Do dowcipu wybudowac pomnik to mi sie podoba:)
    Moje corcie twierdza,ze najlepsze sa polskie dowcipy bo super slowa sie dobiera tu zas bardziej oschle sie slyszy tlumaczone z polskiego na angielski.Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym zwyczaju wyborów, nawet ostatnio w jednym z programów rozrywkowych, był też tam sam sołtys...baaaardzo sympatyczny człowiek;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie, bardzo ale to bardzo sposób wyborów mi się podoba, nie ma to jak demokracja;p

    OdpowiedzUsuń
  5. a nich mnie, gdzie ja oczy podziałam -tyle razy przejeżdżałam przez słynny Wąchock i nie widziałam tego pomnika.Następnym razem postaram się nie być taką gapą!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)