Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

środa, 12 września 2012

Chcę wyjechać na wieś...

Jak ja kocham te wyjazdy na wieś ...


 Oj szkoda ,że tylko to był weekend i ma on tylko dwa dni  ;p ,ale i tak  jestem zadowolona...



  
 Kruszynka



Dziękuję za odwiedziny  :)))

31 komentarzy:

  1. Wychowałam się na wsi, z ogromnym sentymentem tam wracam!!! na tej Twojej jest pieknie widać;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety w dzieciństwie nie miałam okazji nawet jeździć więc teraz nadrabiam ;)

      Usuń
    2. haaa ja tez nawt w dziecinstwie nie mialam do kogo jezdzic,za to teraz mam jej po pachy haaa

      Usuń
    3. e tam ...cicho być ;)))) hihihihihi ;p

      Usuń
  2. :Ptralalalala,zakochalam sie w kruszynce:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie i malowniczo na tej wsi:)
    a Kruszynka super:)***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejjjj jak pięknie!:) też kocham wieś, w sumie to mieszkam na obrzeżach krynicy i dawniej mój rejon miał osobną nazwę - Krynica-Wieś - to może stąd ta miłość, bo jakby nie patrzyć na wsi mieszkałam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze ja nie mam już gdzie na tą wieś jeździć...

    Ale zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę i patrzę,ech- sielsko:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O bozesh ty moj jak cudnie tam u Ciebie na wsi,ile bym oddala tak sobie pochodzic i powochac polska wies i pola,zupelnie innne niz tutaj.Kruszynka sliczna!
    Dziekuje za cudowny ,cieply post:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ,że chociaż poprzez zdjęcia mogę się tym widokiem podzielić :)))

      Usuń
  8. Śliczne fotografie...piękne miejsca. Też, uwielbiam wieś...może dla tego,że mieszkam w niej od zawsze:)

    Ślę ciepłe wrześniowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie ty żeś się wdrapała żeby zrobić pierwsze zdjęcie...?;-)
    Piękne widoki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. cóż mogę tylko powiedzieć- zazdraszczam i pochlipię sobie troszeczkę w rękawek, że nie mam takiego skarbu;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie płacz bo zasmarkasz się po pachy ;) :))) zawsze można znajomych odwiedzić ;)))

      Usuń
  11. Pieknie, pięknie, pięknie. Uwielbiam te klimaty :)
    Red

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne widoki :)
    też uwielbiam wsiowe klimaty, gdybym tylko mogła w tej chwili bym się spakowała i zamieszkała na wsi :)
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wies kojarzy mi sie z dziecinstwem, urlopem w Polsce i rodzina...czyli z najwazniejszymi czesciami mojego zycia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)