Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

czwartek, 20 września 2012

Miedziaki

Jakoś tak jesiennie się zrobiło...

Z podróży do Bośni i Hercegowiny przywiozłam piękne miedziane naczynka...



Kawka pychota! w Sarajewie



pyszna kawa :) w Mostarze





Zwiedzając Sarajewo widać na każdym kroku  pozostałości po wojnie ... :(((  ale zmienia się na lepsze , choć ślady po kulach pozostają





Mostar


Pozdrowienia ślę 

68 komentarzy:

  1. Piękne te naczynka. U mnie jeszcze nie jesiennie, ale rano zmarzłam na rowerku w drodze do pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maja swój urok , a u mnie zimno brrr

      Usuń
    2. gdzie tam zimno u nas słoneczna piękna jesień idzie....

      Iz

      Usuń
    3. no niestety moze i do mnie przyjdzie ;)

      Usuń
  2. no to jak byłaś u mnie na kawie to i ja do Ciebie się wpraszam, ale może nie dzisiaj.
    dzisiaj to tyle kaw wypije z wami, że na tydzień mi kofeiny w organiźmie wystarczy.

    Smacznego
    Iz

    OdpowiedzUsuń
  3. smutne, ale piękne miasto.
    tak przyrządzona kawa jest chyba najlepsza- gorąca i słodka, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no taka kawa to jest kawa!........ja sie dzisiaj jeszcze kawy sie nie napilam,no nie wiem co sie ze mna dzieje,tak jakos bez kawy dzisiaj funkcjonuje ide zmierzyc sobie goroczke hiiiii.......:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj budulko grącej herbaty z malinami sie napij ;)

      Usuń
  5. Cudne naczynka na kawke,uwielbiam tak zaparzona kawke z cardamonem.
    Smutne takie widoki po ludzkiej krzywdzie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Naczynia piękne i podróż widać udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja smakuje kawka ;)
      uwielbiam takie podróże :)

      Usuń
  7. Pieknie podana kawa, nie sposob odmowic :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te naczynka i w taki inny sposób kawka podana, bomba!!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto choć raz spróbać , na codzień nie piję bez mleka , a ta tylko taką :)

      Usuń
  9. Naczynia piekne...podziwiam....
    Buziaki, spadam bo migrena straszna:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję :( wiem co to znaczy
      szybkiego powrotu do formy :)

      Usuń
  10. Moja teściowa uwielbia;))
    Naczynia fantastyczne!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne naczynia :) I piękne zdjęcie za słońcem :) A u nas już tak chłodno! Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne naczynia.
    Jesiennie i zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak podana kawa to uczta podwójna:).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto dodać że w tureckich kawiarniach (np. też w Sarajewie)do kawy podają słodkie rachatłukum (widoczne na zdjęciu) zwane również po prostu łokum. Jest to turecki specjał wyrabiany ze skrobi pszennej lub mąki ziemniaczanej oraz cukru (wcześniej z miodu). Ma to konsystencję galaretki, często nadziewanej kawałkami np. orzechów czy owoców. Bardzo słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak łokum jest bardzo słodkie :) a najlepsze jest różane ;p

      Usuń
  15. śliczne skarby znalazłaś:)))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiscie skarby przywiozłaś:))
    Miło jest mieć czasem pod ręką czy przed oczyma drobiazgi, które wiążą się z przeżytymi mile chwilami.)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwyciły mnie te miedziane cuda, prawdziwe skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy...kawa na pewno przepyszna:) Wspaniale:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowo. Ciepło na sercu. Ślę wrześniowe i ciepłe pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne przedmoity,u mnie też jesiennie.Lubię jesień:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne naczynka!Warto przywieźć z podróży coś tak pięknego,a nie byle"pamiątkę".Będą Ci przypominać miłe wakacyjne chwile.Pozdrawiam i zazdroszczę wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za ciepłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo:)) takie pamiątki z podózy sa świetne,,,aż mi sie kawki zachciało:))

    OdpowiedzUsuń
  23. pamiątki świetne, niepowtarzalne, robią wrażenie i ożywiają wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne naczynia. Takie drobiazgi budują klimat naszego dnia codziennego.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię pamiątki, które można pózniej wykorzystać. Bo ja taka praktyczna kobieta :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze ;) , ja lubię sobie pijąc kawkepowspominać , wtedy najlepiej jest wyczuwalny klimat tamtego miejsca ;)

      Usuń
  26. Piekne pamiątki - sliczne zdjęcia :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. Tam kawa ma inny smak...tak myślę:))
    P.S. Pytałaś o mój wałek. Papier ryżowy plus postarzenie, plus kropkowanie, lakierowanie etcetera...etcetera :))) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak smak kawy nie do porównania :)
      dziekuję za info :)

      Usuń
  28. Swietne ostatnie zdjecie:)

    U mnie tez juz jesiennie sie zrobilo, nawet bardzo. Pogoda tez strasznie jesienna, deszcz i zimno :(
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  29. aj do dzisiejszego posta,,który dopiero będzie" przydał by się taki zestaw kawowy, dylko u nas nikt kawy nie pije, więc w tym temacie bieda

    OdpowiedzUsuń
  30. jak zobaczyłam to zdjęcie z Mostaru, to aż mi się wakacjie przypomniały ;)) zapraszam do siebie i pozdrawiam ;)) gdziesamojekredki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnie zdjęcie mnie rozczuliło , co za klimat. Miło sobie popodróżować w tak piękne kraje , a o mały włos by ich nie było....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak widoki piekne :) chociaż są tez miejsca bardzo smutne np.budynki ze sladami po kulach :(((

      Usuń
  32. ach kawa z tygla :) dodajesz cos do swojej? ja miód, kardamon, trochę cynamonu i wanilii, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze ,ale jak dodaję to przeważnie kardamon , albo mam taka przyprawę do kawy , miodu nie dodaję , bo piję gorzką zresztą herbaty też nie słodzę ;)

      Usuń
  33. Uwielbiamy Bośnię i Hercegowinę. Mamy stamtąd wiele wspaniałych wspomnień. Tygle prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) prażone kasztany ;) lubię kraje Bałkańskie :))

      Usuń
  34. Z takiego zestawu na pewno podójna korzyść - nie tylko kawa z niego musi wspaniale smakować, ale też całość jest świetną pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  35. oczywiście , takie lubie najbardziej ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)