Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 14 września 2012

Kajetan... i "Czas Odnaleziony"

Chciałam Wam przedstawić  Kajetana (oleander ) :))






Kajetan przyfrunął do mnie od Marty z Lnianego Zaułka 



poczta obeszła się z nim łaskawie pewnie za sprawą drzewka Marty ;)


Zajrzyjcie do M.Arty koniecznie ....





.♥      .♥       .♥       .♥         .♥            .♥           .♥         .♥         .♥




                  Wszyscy mają książkę Mimi mam i ja    hahahahaha




Jestem szczęśliwą posiadaczką książki "Czas odnaleziony "

Nawet dostałam dedykację od Mimi :)


W te jesienne deszczowe dni będę mogła się zatopić powoli niespiesznie w lekturze książki...






Miłego dnia i udanego weekendu Wszystkim życzę :))

37 komentarzy:

  1. Milego weekendu kochana ,Kajetan to prawdziwy szsczesciaz,buziaki dla Ciebie i Kajetana:***tralalala

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw musze poszperać i poczytać co to kajetan;))) bo wygląda fajnie lubie zielone;))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kajetan bedzie mial dobrze u Ciebie....:))))
    a ja tej ksiazki nie mam;p

    Buziaczki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. oj i ty jesteś szczęśliwą posiadaczką książki:)))...ja wczoraj tez dostałam przesyłkę od Marty:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wiele kwiatow pieknych musialam oddac ze wzgladu na moje ptaki i miedzy innymi oleandra bo tez roslinka trujaca.Ale potrafi byc bardzo piekny i wdzieczny.Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ,że pieknie zakwitnie ;)
      pozdrawiamAg

      Usuń
  6. Zazdroszczę Ci tej książki, ja się niestety się nie załapałam, bo za późno odnalazłam blog Mimi. Może zrobią dodruk, ale to nic pewnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze Ci sie jeszcze da załapać ...ja juz czekam na 2 część ;)
      powodzenia :))

      Usuń
  7. no to będziesz miała zapachy w lato dzięki Kajetanowi :)
    mmmmmm już czuję- różowy czy biały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko wskazuje ,że biały , ale jak obrodzi to sie okaże :))
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  8. WoW...zazdroszcze ksiazki :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie Kajetan prezentuje się dumnie, gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie! Kajetan pełen życia, nawet po podróży.
      A książka już u Ciebie. Grunt to wierzyć w małe i duże marzenia.
      Moc pozdrowień :* Pa!

      Usuń
    2. tak Mimi marzenia są najwazniejsze ,a jak bedziemy marzyć to kiedyś sie spełnią wiara czyni cuda :)
      pozdrawiam dzieki za wizyte :*

      Usuń
  10. Gratulacje dla poczty polskiej! KAJETAN CAŁY!
    Co do marzeń ... ja jakoś ostatnio .. mam doła i w nie nie wierzę..:(
    pozdrowionka
    Kami

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, jak strasznie zazdroszczę, i książki, i kwiatka :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyz nie jest wspaniale miec ta ksiazke we wlasnych rekach? Tyle pozytywnych emocji wyzwala w nas wszystkich.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz rację :)) książka wyzwala pozytywne emocje i dobra energia z niej płynie :))

      Usuń
  13. Gratuluję prezentów!
    Dziękuję za odwiedziny i udział w candy :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) , książkę jeszcze można kupić u Mimi :))
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  14. Super, że załapałaś się na książkę Mimi:) kwiatuszek bardzo ładny a muszę Ci powiedzieć, że ten lamiponik do którego włożyłaś go jest cudny:)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłej lektury is powodzenia dla Kajetana niech rośnie zdrowo i prosto!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zielone pozdrowienia dla Kajetana, poczytaj mu :) będzie lepiej rósł.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) lubie mówić do kwiatów lepiej rosną więc mozna i poczytac ;)

      Usuń
  17. ciekawe zdjęcia ;)
    dość kolorowo tu u ciebie i optymistycznie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie Lenorek ;)


    lenorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. tej książki to zazdraszczam z chęcią bym ją przeczytała :)

    fajnie że do mnie zajrzałaś bo dzięki temu ja poznałam Twojego bloga :):)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź u Mimi moze jeszcze pozostał jakis egzemplarz ;) chociaz byl sopry popyt , ksiązka świetna :)
      dziekuje za odwiedziny ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)