Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

niedziela, 22 lipca 2012

Wspomnienie z urlopu...

"Morza szum, ptaków śpiew,
Złota plaża pośród drzew -
Wszystko to w letnie dni
Przypomina Ciebie mi , 
...
 Płynął czas, letni czas,
Aż wakacji (urlopu ) nadszedł kres... "


Krzywy las








I tym optymistycznym akcentem kończy mi się dziś urlop...
Jutro do pracy :((( ale mi się nie chce... buuuu
Wszystko co dobre szybko się kończy  ;)


Ślę pozdrowienia dla Wszystkich :*

45 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia:). Oglądam z wielką przyjemnością, zwłaszcza że nie byłam w tym roku nad morzem....
    Widać, że pobyt udany! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda polkie morze ma swój urok chociaż zimne przeokrutnie ;)

      Usuń
  2. No,no paluszki kolorowe wprost istne wakacyjne szaleństwo! ;)
    Fajna ta postać z paluszkiem w dół! No i krzywy las zaaadziwiający!
    Fajnie uchwycony domek w tęczy!
    A jutro powiadasz do pracy, no cóż Aguś przynajmniej pozostały wspaniałe wspomnienia. Ja niestety odpoczywam cudzymi opowieściami o odpoczynku...
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym dniu po drodze do domu widzieliśmy aż sześć tęcz ;)
      Wspomnień czar ;)
      Życzę Ci Twojego odpoczynku , bo na pewno zasłużyłaś :)
      :*

      Usuń
    2. Oj ja też sobie życzę ale nie wszystkie życzenia są do spełnienia!;)
      U mnie nie widziałam ani jednej tęczy a było wiele razy sprzyjającej pogody do tego cudnego zjawiska!
      A tak mnie nurtuje, czyja ta jedna nóżka! ;)?

      Usuń
    3. nóżka należy do mojej córki ;p

      Usuń
  3. Wspomnień nikt już nie zabierze;))) piekne zdjęcia Kochana;)) ogląda sie z utesknieniem za polskim morzem...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjecie bombowe :)))) i ostatnia fotka tez mnie urzekla, swietne wspomnienia:))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuję , część wykonał mój mąż :))

      Usuń
    2. Zdecydowanie większą część ;)

      Usuń
  6. Piekne zdjecia,ostatnie takie romantyczne i sielskie.Milo,ze wakacje sie udaly i wrocilas szczesliwa .Zycze duzo usmiechu i sil w pracy
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piekne wspomnienie wakacji! Ten krzywy las bardzo mnie zaciekawil, takich drzew jeszcze nie widzialam. Ciekawe.

    Oj szkoda mi Cie zta praca... wiem jak po urlopie sie nie chce... Trzymaj sie, tylko pierwszy dzien jest trudny! :)

    Sciskam

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie najgorszy pierwszy dzień ;)
      Krzywy las znajduje się koło Gryfina ,ale nie wiadomo czemu drzewa są krzywe
      pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia i wspomnienia :) Krzywy las bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się do niego wybrać jadąc nad morze np. ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. HEJ WIDAC ZE WAKACJE BYLY UDANE;A FOTECZKI SWIETNE
    buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane :D, ale czas wracać do obowiązków ;)
      :**

      Usuń
  10. Moje tereny, byłaś bardzo blisko. Piękne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. qchnia jakbym wiedziała tobym Cię odwiedziła :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Bardzo radosne zdjęcia:DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepiej mi nie przypominaj. U mnie teraz najcięższy okres w pracy...2 tygodnie na 6 rano.... Ech... I juz myślę o kolejnym urlopie...
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
  13. Och jak ślicznie:) Wspaniały wypoczynek:)

    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko....jakie piekne duze zdjecia...:))) Jak mijaja wakacje ? jeszcze trwaja u Ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu dziękuję ;) , a urlop niestety sie skończył i od poniedzialku do pracy chadzam ;(
      buziaki

      Usuń
  15. ale ten krzywy las mnie zachwycił:)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten krzywy las - nie mam pojęcia czemu mi bloger nie wyświetla u Ciebie nowych postów, poddaję się... Po prostu nawet już nie mam siły psioczyć na niego :)))
    A tu takie cudne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio musiałam kilka razy dodawać ;)
      buziaki :*

      Usuń
  17. A ja właśnie urlopuję w tych okolicach:) Jest pięknie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to fajnie , udanego wypoczynku :)
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  18. Krzywy las jest cudny, oj muszę się tam udać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ,ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. σας ευχαριστώ για την επίσκεψη
      :)

      Usuń
  20. Oczywiście nie bylabym sobą gdyby mojej największej uwagi nie przykuł krzywy las ! Wygląda kosmicznie :)

    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny:))
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam ,że Ci się spodoba ;)
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  21. piękne zdjęcia, to musiał być bardzo udany urlop :) i z pewnością akumulatorki naładowane! bardzo fajny blog - fajnie, że do Ciebie trafiłam i myślę, że będę tutaj stałym gościem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odwiedziny :) i Witam w moim Gronie

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)