Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

wtorek, 17 lipca 2012

Wspomnienia z dzieciństwa ;)

Dziś wrócę do wspomnień z dzieciństwa , do których zaprosiła mnie Kasia z  M13


OTO MOJE WSPOMNIENIA

1.Oranżada w woreczku ;p niestety nie mam żadnego zdjęcia tego pysznego żółtego napoju , trzeba było na prawdę uważać wbijając rurkę ,żeby nie przebić woreczka ;)))

2.Zeszyty
szaro-bure , ale jakiś obrazek przynajmniej na niektórych był ;)

3.Zabawki
kliklaki i master mind bardzo lubiłam ;)

4.Bajki
Bolek i Lolek , Miś Uszatek

5.Kalkomania , papier kolorowy ,książki  z serii Poczytaj mi mamo
6.Magnetofon jamnik ;p
trochę starsze lata ;p miałam podobny ,ale zdjęcie się nie uchowało   

7.RELAKSY ;p
hahaha każdy miał takie


8. SATURATOR
najpierw były szklaneczki ze szkła ,jedna przechodziła od klienta do klienta lekko opłukana kto by do tego teraz dopuścił ;) , potem już były kubeczki plastikowe jednorazowe

9. Soliniczka
pomidor wszędobylski ;)  


zamieszczone zdjęcia pochodzą z netu mi. z prl.to2.pl
Jeszcze dużo można by było tu pisać ,ale nie będę przedłużać ;) praktycznie w tamtych latach przeważnie każdy miał to samo ;)))  takie to były czasy    

Do zabawy chciałam zaprosić 
I Wszystkie fajne Bloggerki , które nie brały udziału  :**

10 komentarzy:

  1. :)tak tak oranzadka w woreczku u nas byly trzy kolory zolta czerwona o cocacolowa;P
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. haha oranżada, master mind!!!

    Ale solniczka wymiata!! :D

    Serie poczytaj mi mamo moi rodzice dalej mają, uwielbiałam te obrazeczki z tyłu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha ale fajne wspomnienia!!!! pamietam te zeszyty i solniczki i napoje w woreczkach jaaaaaaaaacie jakie to byly czasy:-))) Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  4. No Dziewczyny to były czasy hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahaha...solniczka jest the best;) kultowe bajki i kreatywne zabawki;) to były czasy;)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspomnienia. Relaxy były koszmarne. A oranżada z dystrybutora przepyszna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relaksy mimo ,ze nie były piękne , to się odznaczały , a powiem Ci ,że ostatnio widziała staruszkę właśnie w relaksach...

      Usuń
  7. Ha,ha, zdaje się,że to i moje wspomnienia. Świetny pomysł na zabawę. Saturator i relaxy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak powspominać razem...
      Zapraszam Cię do zabawy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)