Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

wtorek, 17 lipca 2012

Chce wyjechac na wieś ....

Podczas tegorocznego urlopu udało mi się na parę dni wyjechać na wieś    :D
Pogoda dopisała , aż nad to ;) ,cały czas upały....

Oto parę migawek z wiejskiego klimatu...

Zwierzaki z jednej paki ;)  hihihihi
Kruszynka  nazywane przeze mnie notorycznie Kropką bądź Psotką ;) taka gapa ze mnie

Venus z liściem nie , nie na głowie... ;p









Venus , Ignac  i wszędobylski Rumcajs  ;)

 i taka to "moja" wieś w obiektywie;)






Pozdrawiam deszczowo  :*


35 komentarzy:

  1. mniam,mniam na widok agrestu zaczelam sie slinic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. agrest bardzo dobry jest mmmmmm ;)

      Usuń
    2. haaa to sa biale porzeczki,wariatka ze mnie a myslalm ze masz agrast i porzeczki:P

      Usuń
    3. agrest też tam leży pod spodem :)))nawet po lewej jednego widać ;p

      Usuń
    4. sorrki strony mi się pomyliły po prawej u dołu ;p

      Usuń
  2. Uwielbiam te klimaty:) pieknie i pysznie;)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie u Justynki pisałam, że wieś to fajna rzecz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem chciałbym mieć dom na wsi....
    Red

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wiejskie klimaty! I białe porzeczki, których prawie już nie ma.......
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były jeszcze czarne ,które uwielbiam , ale w tej miseczce zabrakło miejsca ;)

      Usuń
  6. Ale zazdroszcze Tobie tych widoczkow i kozy i studni i tych zabudowan sielskich.
    Porzeczki !!Jak ja dawno nie jadlam porzeczek:(Niewiem czyje lapki trzymaja ta misecke ale bardzo piekne dlonie:)
    Super jest ostatnia fotka
    Cudownych wakacji kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapki córki Magdaleny ;) ,to ostatnie zdjęcie bardzo lubię , będzie wywołane i oprawione.
      Dziękuje :*

      Usuń
  7. Widzę, że miło spędziłaś wolny czas tak sielsko-anielsko! ;)
    Fajne te kozy...mleczko,serek czy tylko są tak do ozdoby! :)
    Dziękuję za zaproszenie do zabaw! Podobne wspomnienia, tylko magnetofon ten co pokazałaś bardziej wypasiony! ;)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleko i serek też - pycha , bardzo lubię i jakie zdrowe :)))
      pozdrawiam
      :*

      Usuń
  8. Ja chce taką pogodę, i urlop na takiej wsi! Cudnie tam!

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudnie:))))))))))))))))))))))))
    wspaniale spędzony czas:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wsi mozna wypoczac...psychicznie...:) Swietna ferajna zwierzakow:) i podoba mi sie kolor budki:)
    pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czas płynie tam powoli ,leniwie nigdzie się nikomu nie spieszy...:) ja tam odpoczywam :)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Pięknie...widzę że cudownie spędziłaś czas:)

    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sielsko i spokojnie.. Piękne zdjęcia,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten klimat!
    Super, szczególnie Staruszek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten spokój , a staruszek to mój Tato ;)))
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  14. uwielbiam klimat polskiej wsi - całe dzieciństwo spędziłam na wsi - spokojnie i sielsko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam ,ale jako dziecko nie miałam takiej możliwości więc nadrabiam teraz ;)
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  15. Jak ja marzę o wyjeździe na taką wieś!
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś marzyłam o takim wyjeździe i się spełniło ;)

      Usuń
  16. moje klimaty :) Na takie zdjęcia mogę patzreć bez końca !
    daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, sielsko i spokojnie :)
      dziękuję za odwiedziny :)
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)