Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

środa, 17 stycznia 2018

Promyczek




W zeszłym roku na urodziny dostałam książkę

"PROMYCZEK"
(nadzieii)



(jak ten czas szybko leci , to był kwiecień ...zaraz znowu będę miała urodziny ;p )


Książka mnie poruszyła i chciałabym ją Wam polecić ,

 dostałam ją w trudnym dla mnie czasie...

i może dlatego podwójnie przeżywałam...

zaznaczyłam też cytaty , które warto wziąć sobie do serca

zgadzam się z nimi ...bardzo

oto one :




i jeszcze parę


"Masz przed sobą wspaniałe życie. Przeżyj je co do minuty. Zacznij już teraz"

"Bądźcie spontaniczni. Życie ma zbyt wiele reguł, schematów i wymagań. Zmieńcie plany, by zrobić miejsce na zabawę."

"Masz tylko jedną szansę w tym cyrku zwanym życiem. Nie siedź na widowni, przyglądając się przedstawieniu. Wskakuj na scenę i bądź wielki. Właśnie tam znajdziesz ogień"

"Nie osądzajcie się nawzajem. Każdy ma coś na sumieniu. Pilnujcie tylko swoich spraw i nie wtykajcie nosa w cudze, no chyba że zostaliście zaproszeni. A kiedy to się stanie, pomagajcie zamiast osądzać."

"Życie dla nikogo nie jest łatwe. Wszyscy musimy walczyć, by wycisnąć dobro z czasu, który nam ofiarowano."

"Trzeba być wdzięcznym za to co się ma."

i wcielam w życie...

Kochajcie bliskich , okazujcie im swoje uczucia i cieszcie się z każdej chwili spędzonej z ważnymi dla Was osobami

Człowiek , który czuje ,że jest kochany ,akceptowany jest szczęśliwy i pozytywnie nastawiony
do życia...

a to dużo zmienia w codziennym życiu

cieszcie się drobnostkami...

myślcie (a przynajmniej starajcie się myśleć) pozytywnie (wiem ,że nie zawsze się da...)

Żyjcie pełną piersią...



A tą piękną zakładkę dostałam w prezencie od przemiłej Marychny ze StopChwilki



Chciałam od niej zakupić , a dostałam w prezencie :*

Dziękuję jeszcze raz Tobie z całego serca  Marychno :**
cudowności tworzysz ;D


ps.przepraszam za jakość zdjęć

Pozdrawiam wszystkich serdecznie

32 komentarze:

  1. Fajne myśli. A Marysia pięknie obdarowuje swoimi cudnymi pracami- też dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już mi się podoba a myśl na zakładce pasuje do niej jak ulał. To się nazywa zbieg okoliczności czy wyczucie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafiony :)) widocznie tak musiało być :*
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Bardzo mądre i trafiające do serca słowa. A najbardziej drugi cytat: bo ja niestety czekałam na coś co nie nadeszło. Zakładka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie cytaty czasami stawiają mnie do pionu :-). Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo budujące i motywujące cytaty - pełne mądrości i zdrowego podejścia do życia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że wszystkie bliskie mi blogerki lubią czytać i mają plany w związku z książka na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za dawkę pięknych słów i przemyśleń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i love your post dear thanks for sharing keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisałam sobie tytuł, przy najbliższej okazji, kupię... lubię mieć książki, do których chętnie się wraca. A sądząc po takich cytatach, ta książka z pewnością jest mądra. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem ,ale jeszcze nie czytałam to da jecze dwie częśći "Gus" "Franco" ,ale zamierzam przeczytać

      Usuń
  10. Zaciekawiłaś mnie, tym bardziej, że uwielbiam cytaty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cytaty jakby o mnie;)
    trzymaj się, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Sounds like a great read! Thanks so much for the recommendation:) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Widac ,ze Suuuper ksiazka :)) Dziekuje :)) Piekna zakladka :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wstąpiłam z rewizytą i jestem pod wrażeniem Twojej dojrzałości i mądrości życiowej. Takie cytaty przytaczają bowiem osoby wrażliwe, mające dużo ciepła wewnętrznego i wiedzące, co jest w życiu najważniejsze. Tak trzymaj!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ważne cytaty przytoczyłaś. O uważności pisałam kiedyś u siebie.. Co jeszcze istotne tutaj zauważyłam, to cytat o osądzaniu. Nie rozumiem dlaczego ludzie (generalizując) nie potrafią wyzbyć się nawyku oceniania, osądzania drugiego człowieka. Zamiast przyjąć jego "odmienność" od siebie z otwartością, życzliwością i uśmiechem.. Niepojęte.
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pamiętam :)
      niestety to ludzka przypadłość od razu osadzać...

      buziaki

      Usuń
  16. To prawda, i trzeba codziennie o tym pamiętac! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)