Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 29 stycznia 2018

Książki



31 stycznia będą miały premiery książki



Dostałam paczuszkę pachnącą pamarańczami
herbatka pyszna , a zapach świeczki oszałamiający ;)



"BAŚNIK"
Beaty Majewskiej



Książka opisuje losy , rozterki i wybory kobiety przed 40-stką i po rozwodzie
 Basia bohaterka ksiażki prowadzi też pamiętnik ...
Poznaje młodszego faceta ...
 i czy związek z młodszym partnerem ma sens i się uda ?
tego Wam nie zdrdzę musicie przeczytać sami ;)
Bardzo spodobała mi sie  ta książka , która jest pełna emocji
a poniżej cyctat , który mi się spodobał 

"Żyj. Śmiej się, płacz, krzycz, kochaj, ... walcz, czuj i rób co chcesz... " .


"SZEPTAĆ"
Hubert Fryc



Jest to debiut tego Pana i musze napisać ,że udany
Książka opisuje teraźniejszość  ,przeszłość i powrót do korzeni opowiedziane "szeptem ";)
Wartości rodzinne są ważne ,a dom jest tym do czego się wraca
Nostalgiczna opowieść o miejsccu , które kochamy.



Książki , te  miałam przyjemność przeczytać dzięki wydawnictwu Książnica Publicat S.A.

12 komentarzy:

  1. Ooo pierwsza ksiazka mnie zaciekawila :)) Cytat rowniez bardzo mi sie spodobal :)) Kochana Milego Nowego Tygodnia Zycze :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczne zdjęcie z tą zapaloną świeczuszką. Zapach musi być obłędny :)
    Odpowiedziałam Ci u mnie o tym Punch Needle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skłaniam się ku tej drugiej pozycji.Przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest tak czytać i czytać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne pozycje do przeczytania, lista się powiększa. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)