Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 5 stycznia 2018

Podaj Dalej



Chciałam Was zaprosić do zabawy 
Podaj Dalej

Ja wzięłam udział w zabawie u Kasi z Retro Blue

oto co przyfruneło



więc kolej na mnie ;)

Dwie pierwsze osoby ,które się zgłoszą otrzymają upominek
mam na to  czas 365 dni ;)


ZAPRASZAM

13 komentarzy:

  1. Cudowne! No to Ty kontynuowałaś zabawę u mnie, to ja do Ciebie chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy ja mogę się przyłączyć ? Już dawno nie brałam udziału w żadnej blogowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie ciesze, ze dolecialo w calosci:))I niech POdaj Dalej, leci dalej:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanej i miłej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie załapałam się, ale życzę Wam wiele frajdy. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic straconego za parę dni nastepnę bedzie podaj dalej :) zapraszam

      Usuń
  6. To musi być niesamowita książka, i ja się zgadzam z tymi cytatami, wspaniale, że przypomniałaś mi te prawdy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)