Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 4 sierpnia 2017

Book Tour z Jagodą






Dzięki wydawnictwu NovaeRes

przczytałam książkę Anny Kasiuk "JAGODA"



Książka trafiła do mnie pocztą ponieważ wydawnictwo ogłosiło akcję 
"Book Tour z Jagodą"
i dzięki temu miałam możliwość ją przeczytać  :D
Dziękuję serdecznie 
Jest , to co prawda trzecia  część serii "Łowiska"
Dwóch pierwszych nie czytałam , muszę nadrobić ;)
ale to wcale nie przeszkadza w czytaniu ;)


Z "Jagodą" czas szybko zleciał i przyjemnie się ją czytało na łonie natury  w doborowym towarzystwie, co widać na poniższym zdjęciu ;D




A teraz troszkę o samej treści ...

"Jagoda"jest , to książka pełna tajemnic
namietności , uczuć , napięcia
i...
w okół krążącej klątwy
Na losy bohaterów mają wpływ wydarzenia z przeszłości...
Polecam zatopić się w jej kartach by doświadczyć
różnych emocji...

Warto ja przeczytać !
do końca trzyma w napięciu...
Losy trojga (w niedalekiej przyszłości czworga)ludzi , którzy muszą z tym żyć ,ale mimo wszystko się kochają i do końca (przynajmniej niektórzy )wierzą ,że można zmienić przeznaczenie...





Najlepiej czytać ją nad jeziorem...

Chciałabym się znaleźć w ty  tajemniczo/magicznym miejscu... 
gdzie "coś" wisi w powietrzu ...



POLECAM !
i nie dlatego ,że brałam udział w "Book Tour z Jagodą" 
 ale naprawdę mi się podobała
 lubię takie klimaty :)
Na pewno sięgnę po inne książki tej autorki :)



29 komentarzy:

  1. Wzbudziła moje zainteresowanie jak znajdę czas koniecznie muszę przeczytać , dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zapisuję. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam tej książki, a raczej serii, zapisuję tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wokół mnie mnóstwo zieleni, niedaleko jezioro więc wszystko gotowe czeka na Jagodę. Przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest woda, jest zielono a jeszcze jak kusisz pozytywną recenzją to wypada po "Jagodę" sięgnąć i przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać takie z książki, z chęcią poszperam i jej poszukam. Bardzo ciekawie tu, z miłą chęcią pozostanę na dłużej. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takich warunkach to ja mogę czytać. Uroczego masz kompana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) to stara suczka Kruszyna wierny towarzysz

      Usuń
  8. Hmm brzmi ciekawie :))) Ja w ostatnich dniach przeczytalam : Kobieta ,ktora kochales . Ksiazka Autorki Yoyo Moyes co napisala : Zanim sie pojawiles. Uwazam ,ze ta ,ktora teraz skonczylam byla duuuzo lepsza od poprzedniej Baardzo Polecam :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym poczytała nad jeziorem,dziękuję za zachęcenia,może i ja sięgnę po nią,jak najpierw przeczytam te które ostatnio do mnie trafiły:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytanie w takich okolicznościach jest baaardzo przyjemne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie wróciłam z nad jeziora i na razie tam nie wrócę - zabrałam ze sobą dużo książek, których nie zdążyłem przeczytać - książkę, którą polecasz chętnie poszukam - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu czytałam u Ciebie na blogu współczuję 3maj się

      Usuń
  12. Nie czytałam nic tej autorki,więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna recenzja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nic nie publikowałaś, co tam u Ciebie? Tworzysz coś? Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie dziś nowy post ;)
      cos stworzyłam ;) ale o tym niebawem :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)