Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 8 września 2017

Las w słoiku




Mam i ja swój kawałek lasu w szkle :)



Najpierw był ten 


ale szyszka i kapelusiki zaczeły pleśnieć  wiec powyjmowałam



a w weekend zrobiłam ten poniżej :D


jest mech , bluszcz i soleirolia



zobaczymy jak się rozwinie mój las w szkle 



w słoiku znajduje się

żwir
węgiel leczniczy (co by nie pleśniało )
ziemia
roślinki 

Za jakiś czas napisze co z moim lasem :)

edit

dołożyłam jeszcze mchu ;)


teraz jeszcze bardziej mi się podoba ;)


:)

29 komentarzy:

  1. Bardzo pobobają mnie się takie kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie rónież , natura i jej ekosystem :)

      Usuń
  2. mój "japoński ogród" w słoju zmienił się w iście tropikalny busz, zobaczyć jak niedługo Twój też się rozrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kawałek zieleni trzymam kciuki za niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł. Powodzenia w hodowli.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm...nie spotkałam się z takiego typu ozdobami, fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kiedyś miałam roślinki w szkle wiele lat temu chyba z 20 ;)
      teraz próbuję z lasem :)

      Usuń
  6. Kiedyś też próbowałam uprawiać roślinki w słoju ale nie dały rady. Twój lasek wygląda ładnie.Powodzenia w uprawie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł:) może i ja coś takiego założę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są takie żywe dekoracje. Niech się pięknie rozwija Twój "las" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie mikro światy, pobudzają moją wyobraźnie. Fajniutki ten Twój las.
    Serdeczności przesyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie muszę coś takiego poczynić, wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny pomysł z tym lasem zamkniętym w słoik,to chyba i ja pomyślę nad takim :)Twój jest świetny.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też coś takiego chcę sobie zrobić. Super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)