Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 8 września 2017

Las w słoiku




Mam i ja swój kawałek lasu w szkle :)



Najpierw był ten 


ale szyszka i kapelusiki zaczeły pleśnieć  wiec powyjmowałam



a w weekend zrobiłam ten poniżej :D


jest mech , bluszcz i soleirolia



zobaczymy jak się rozwinie mój las w szkle 



w słoiku znajduje się

żwir
węgiel leczniczy (co by nie pleśniało )
ziemia
roślinki 

Za jakiś czas napisze co z moim lasem :)

edit

dołożyłam jeszcze mchu ;)


teraz jeszcze bardziej mi się podoba ;)


:)

68 komentarzy:

  1. Bardzo pobobają mnie się takie kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
  2. mój "japoński ogród" w słoju zmienił się w iście tropikalny busz, zobaczyć jak niedługo Twój też się rozrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kawałek zieleni trzymam kciuki za niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł. Powodzenia w hodowli.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm...nie spotkałam się z takiego typu ozdobami, fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kiedyś miałam roślinki w szkle wiele lat temu chyba z 20 ;)
      teraz próbuję z lasem :)

      Usuń
  6. Kiedyś też próbowałam uprawiać roślinki w słoju ale nie dały rady. Twój lasek wygląda ładnie.Powodzenia w uprawie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł:) może i ja coś takiego założę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są takie żywe dekoracje. Niech się pięknie rozwija Twój "las" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie mikro światy, pobudzają moją wyobraźnie. Fajniutki ten Twój las.
    Serdeczności przesyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie muszę coś takiego poczynić, wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny pomysł z tym lasem zamkniętym w słoik,to chyba i ja pomyślę nad takim :)Twój jest świetny.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też coś takiego chcę sobie zrobić. Super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne Twoje lasy :-) Słoiki robią wrażenie okazałych (mój dość mały). Niech się rozwija!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez podgladam swój las. Warto co jakis czas na początku na jakąś godzinke otworzyć sło, kiedy widziśz, że jest za wilgotno:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kompozycja i nie zły pomysł z tym węglem -działa ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, uwielbiam takie oryginalne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziwne, bo zaglądałam do Ciebie wcześniej a nowego postu nie widziałam, a tu widzę, że 8 wrzesień...
    Fajny pomysł, zastanawiam się czy sobie też tego nie zasponsowrować, waham się bo ja nie mam zbyt szczęśliwej ręki do roślin, wszystko mi zasycha. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm nie wiem czemu ... ?
      a las zrób sobie koniecznie prawie nic nie kosztuje , na poczatek zrób w jakimś słoju , który masz w domu nie powinien nie wyjść , przy lesie nic praktycznie nie robisz , sam ma swój ekosystem wiec nie trzeba podlewać i sam rosnie i cieszy oczy :D powodzenia

      Usuń
  18. Bardzo oryginalna żywa dekoracja, świetny pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł, już trochę czasu minęło mam pytanie czy roślinki i ziemia nie gniją - ? Zawsze się nad tym zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie gnije i nic nie pleśnieje ,a wręcz się rozrasta zełaszcza roślinka "główka chłopięca" koło bluszcza

      Usuń
  20. Lubię takie naturalne kompozycje, ślicznie to zrobiłaś. Zdecydowanie z mchem jest lepiej. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Modne ostatnio są te ozdoby ale podoba mi się to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobna kompozycję miałam 20 lat tem tylko słój był otwarty :) wszystko wraca w trochę zmienionej formie :)

      Usuń
  22. Stanowczo z dodanym mchem jeszcze lepiej, bardzo fajny ten las :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie to wygląda- jestem ciekawa co z tego wyjdzie - podoba mi się taka naturalna kompozycja - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie malutkie "LASKI" są bardzo klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mieszka przy esie ale wciąż mi go mało więc z miłą chęcią oglądam twoje leśne kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mieszka przy lesie ( sprostowanie)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, od dłuższego czasu myślę o założeniu takiego mini-lasku w szklanej kuli, którą dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie prace Uwielbiam :))) Cudnie wyszlo :)) A powiedz mi prosze : Co teraz porabiasz ??? :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Och moja ulubiona dekoracja! Twój las pięknie wygląda:) Z doświadczenia wiem, że las w zamykanym słoiku nie należy prawie w ogóle podlewać (ja robię to może raz w miesiącu, odrobinką wody) wówczas nie pleśnieją, nawet drewniane elementy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ;)
      las się rozrósł , nie podlewam wcale , ma swój mikroklimat :)cieszy oczy ,ale za to w drugim paprotka coś zółknie...

      Usuń
  30. Dziewczyno! Ależ mnie zainspirowała! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  31. To fajnie mieć taki kawałek lasu na wyciągnięcie ręki. Wygląda to uroczo i jak czytam, rośnie i ma się dobrze?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)