Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 17 lipca 2017

Bilet do szczęścia



"BILET DO SZCZĘŚCIA"


jest to druga część 

"KONKURSU NA ŻONĘ"
Beaty Majewskiej




Opisane są w niej dalsze losy Łucji i Hugona

było parę momentów , kiedy oczy mi się szkliły i łezka poleciała

Książka o miłości , przebaczeniu i trudnych wyborach


Czy Hugo dostał upragniony bilet do szczęścia ?

czy wygrało uczucie ?

o tym musicie  przekonać się sami czytając druga część ;)

Ja już z niecierpliwością czekam na trzecią część
książki Beaty Majewskiej


dziękuję również Publicat SA za możliwość przeczytania książki :)

26 komentarzy:

  1. Zachęciła.... zachęciła... Trza sięgnąć! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych książek. Muszę zapisać tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem miłośniczką książek. Tej, którą rekomendujesz nie czytałam, ale z pewnością po nią sięgnę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię i przeczytam - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale brzmi intrygująco :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już mam tyle książek na liście do przeczytania, że nie wiem kiedy zdołam to wszystko ogarnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życia bez książek sobie nie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytanie jest fajne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tych książek, ale wpisuje na listę, bo zaciekawiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie, będę musiała się zainteresować. Zwłaszcza jak są momenty pełne wzruszeń...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo nie znam ,aaa ciekawie sie zapowiada :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko Wakacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio czytam również polskich autorów,chętnie zapoznam się i z tą autorką,skoro polecasz :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)