Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 30 maja 2014

Ukraina



Będąc w Bieszczadach odwiedziliśmy Ukrainę

Byliśmy tylko parę godzin ,ale zdążyliśmy coś zobaczyć i coś skosztować i nawet zrobic zakupy ;)
Oczywiście jechaliśmy pełni obaw , jak to będzie...
 i czy wogóle uda się przekroczyć granicę ,
ale wszytsko było dobrze
Wpuścili , na granicy spokój i szybka odprawa...
Drogi dziurawe co prawda i jechaliśmy praktycznie 10 na godzinę
ale udało się ...
wrócić też...

Oto Ukraina w obrazkach  ;)




groby starusieńkie i nowe z przodu zdjecie zmarłego z tyłu Jezusa albo Matki Boskiej


drogi nie zachęcają i nie pozwalają na szybką jazdę

widok fury bezcenny

suszone zakąski do piwa ,Chyrów
wybieg dla  kurek w centrum ;)
solianka i pielmieni
ukraińskie specjały - można pysznie i tanio się posilić 


Na Ukarnie skromnie wręcz biednie przynajmniej tu przy granicy
Można zrobić tanie zakupy spożywcze ,alkoholowe ,tekstylne
Drogi dziurawe jak widać powyżej ,ale okolica mnie sie podobała ...
te chałupinki , wozy , stare auta ...
mają swój urok

Ciężki czas teraz dla Ukrainy...


a były ze mną
Piegowata - Szept eM Czary Maryś
bransoletki - Pracownia Garderoba

87 komentarzy:

  1. te drogi skutecznie odstraszają, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fatalne , chociaż w samym Chrowie juz lepsze

      Usuń
  2. Ja bym się nie odważyła ;-)...tym bardziej Ci zazdroszczę odwagi i tej wizyty. Pozdrawiam i miłego dnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu no tez troszkę sie balismy , ale żyłka podróznika , która nas ciagnęła była silniejsza ;)
      milego

      Usuń
  3. Tam się nic nie zmienia, ale to swoją droga jest urocze. Konsumpcjonizm ich nie dopadł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, sentymentalne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  5. to się nieźle zaszyłaś ;)))
    poznaję koszulkę, jak się nosi?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super praktycznie mogłabym zniej nie wychodzic ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajna wycieczka, wszystko super zatrzymane w tych kilku obrazach :) Drogi to rzeczywiście jakaś tragedia. Trochę tak sa lekcją dla nas jak narzekamy na nasze ;/.

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi prawie jak u nas he he, ale Ci zazdroszcze...chciałabym kiedys pojechac na Ukraine.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko, kusi mnie ta Ukraina od dawna. Czas jakby stanął tam trochę w miejscu..., skromnie tam żyją ludzie poza dużymi miastami. I ten trudny dla Nich czas teraz...
    A te dziury w drodze zaletę maja taką, że za przekroczenie prędkości to na niej mandatu nie zapłacisz ;)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak warto zobaczyć Ukraine , we Lwowie juz byłam tez kiedyś ,ale warto jeszcze raz
      co do przekraczanie predkości masz racje mandatu przynajmniej na tych drogach nie
      oj ciężko u nich teraz , rozmawialiśmy z paroma osobami eh żal...

      Usuń
  9. ale tam bym chciała z Wami być - uwielbiam takie miejsca :)))
    a dziury jak u mnie na wsi - żadna nowość ;)

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  10. Drogi to jedna wielka masakra, chyba gorzej niż u nas. Ukraina mnie też kusi, mam nadzieję, że w końcu się tam uspokoi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widoki u nas juz nie widziane od lat...smutne to ale musze przyznać że ma to swój urok...ale czy dla mieszkańców???

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite są Twoje zdjęcia,szkoda,że u nich tak biednie.Ciężko mają.Oby wszystko się na Ukrainie ułożyło dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest jeszcze kilka miejsc w Polsce, gdzie drogi też takie są, a furmanki nie są niczym niezwykłym.
    Mieszkam na południu i są starsi rolnicy którzy mają i konia i furmankę, choć drogi mamy lepsze i narzekamy.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli masz fajne widoki , tak mało spotykane , lubię miejsca w których czas się zatrzymał i wszysko jest niespieszne...

      Usuń
  14. Drogi nie za fajne ,ale i fajnie ,ze mieliscie okazje tam pojechac ,pozwiedzac :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ukrainskie jedzonko jest pyszne ... znam je dobrze :)))
    Usciski Agusia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne i tanie! Soljanka - 10 hrywien, pierożki - 9 hrywien, piwo w restauracji - 10 hrywien (w sklepie jakieś 4-6 hr), razem obiadek z piwem wyszedł ok 8,50 zł :)

      Usuń
    2. no tak dzieki za podanie cen :)

      Usuń
  16. A mnie sie podoba :-) I chętnie bym odwiedziła .. Masz racje,ze tam jakby czas stanął w miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie raz myślałam o odwiedzeniu Ukrainy...ale dotąd jeszcze się nam nie udało... Teściowie byli i bardzo im się podobało, choć szczęśliwi jak mogli wrócić do siebie... Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ukraina, kraina, którą zawsze budziła we mnie i ciekawość i lęk. Ciekawość tych miejsc ale też lęk wynikający z historii. To sprawiło,że nigdy się tam nie wybrałam , miałam Krym zwiedzić a teraz to już chyba niemożliwe.Szkoda...i żal.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak i ja na Krym się wybierałam ,a teraz tam nie da rady... a szkoda piekne miejsce
      ale może kiedys się uda ,
      Brydziu zyczę żebyś miała jeszcze okazję się wybrać , bo warto , pomimo historii ... ludzie zyczliwi ...

      Usuń
  19. Klimatyczne zdjęcia, to wygląda jakby czas tam się zatrzymał. Wiem, że ludzie są tam bardzo życzliwi, skromni, no i komercja jeszcze nie dotarła.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super relacja ja też uwielbiam takie klimatyczne miejsca

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, to cudownie, że udało Wam się zobaczyć chociaż skrawek tego kraju. Po takich wyprawach człowiekowi aż wstyd narzekać na to co my mamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak mozna zrobic porównanie i my mamy dobrze...

      Usuń
  22. Piękne kochana - lubię ukraińską kuchnię - choć nie mam z tym regionem geograficznym nic wspólnego - wycieczka jak widze była bardzo udana - cieszę się razem z tobą - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  23. No taka romantyczna ta okolica Agus, ale ta chatynka tam taka blekitna czy mietowa jejjjj pieknie, Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl tam było więcej takich chatynek i tylko wzdychałam , chialabym miec własnie tak ;)

      Usuń
  24. Ja bylam na Ukrainie 12 lat temu, ale pojechalismy pociagiem ;))) Mam bardzo mile wspomnienia, chociaz inaczej na to patrzymy okiem turysty. Codzienne zycie jest tam bardzo ciezkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak truysta ma inne spojrzenie , zyć tam cieżko...

      Usuń
  25. Taka wycieczka, to jak przeniesienie w czasie. Super, że pokazałaś zdjęcia - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mojego męża tam ciągnie ,żeby pozwiedzać ,ale czy jest co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie Lwóów jest piekny Krym , chociaz w tej chwili niedostępny i nie wiadomo jak to bedzie jest co zwiedzac :)

      Usuń
  27. Bylismy kilka lat temu na Ukrainie... pamietam te drogi... Za to Lwow byl cudowny i te ich przysmaki... Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  28. Podróże kształcą, nawet do Ukrainy:)
    Miło,ze mogłysmy być tam razem z Tobą:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak ,dlatego bardzo lubię w miarę mozliwosci zobaczyć co się da :)

      Usuń
  29. Ja nie mam Ukrainy na swojej liscie miejsc do zobaczenia, ale fajnie bylo ogladnac zdjecia :)
    Drogi maja rzeczywiscie fatalne ;)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia zrobiłaś, ale ja bym się chyba jednak bała teraz jechać na Ukrainę, nawet przy granicy. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najierw popytalismy czy wpuszczaja i spokojnie ;)

      Usuń
    2. Pani z polskiej strazy granicznej jeszcze powiedziała nam, uspakajając nas, że ludzie stamtąd wracają :)

      Usuń
  31. Piękne zdjęcia są cudowne miejsca do zwiedzania.Będę odwiedzać tutaj.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna fotorelacja, drogi fatalne, ale za to takie chatki drewniane fajnie zobaczyć :)
    Mają swój urok i są takie malarskie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wszystko wygląda mają swój urok.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała wycieczka i fajna bluzka :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ukraina jest pięknym krajem, mam nadzieję, że sytuacja polityczna ustabilizuje się w tym kraju i będziesz mogła wjechać głębiej w kraj :)
    ps. a autobus wywołł u mnie wspomnienia - kiedyś takie typy jeżdziły również po Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj amm nadzieję ze jeszcze nie raz uda mi się odwiedzić Ukrainę

      Usuń
    2. O tak! Czeka jeszcze Kamieniec Podolski, Chocim i może jeszcze coś ;)

      Usuń
  36. Podobne mamy spostrzeżenia. Bardzo ciekawe zdjęcia. Osobiście lubię takie wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale klimat ! Świetnie pokazana atmosfera i urok odwiedzonych zdjęć,jak u nas,kilkadziesiąt lat temu... :)pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cudna wyprawa :) Też mam chęć na wschodnie klimaty. Zdecydowanie bardziej wolę takie obrazki, niż full wypas hotelowy;) Ściskam! Pozdrawiam! Cotttoni

    OdpowiedzUsuń
  39. Super widoki..będę w sierpniu w Bieszczadach to może zajrzę w tamte rejony...tak pięknie zachęciłaś do zwiedzania:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z zainteresowaniem przeczytałam.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A mnie z tego wszystkiego najbardziej się spodobała twoja bluzka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi dziękuje bardzo "piegowata" lubie .Marys zdolniacha :)

      Usuń
  42. Cudowna podróż ...troszkę zazdraszczam ... mam tam rodzinę , niestety nie udało mi się tam wyjechać , mam nadzieję że kiedyś taka podróż jeszcze przede mną ;)) Pozdrowienia serdeczne ślę i wpraszam się nieśmiało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia w odwiedzeniu rodzinki na pewno kiedyś sie uda
      zapraszam serdecznie rozgość się ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)