Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 27 czerwca 2014

Pozdrowionka



Lato w pełni choć pogoda nie rozpieszcza...
ale ale dziś u mnie słonko wyjrzało :DD

zajadamy czeresieńki 
 które uwielbiam :))
mam przemiłego "dostawcę" ;p


Piękny kielich znaczy dwa wygrałam u Oli :DD

dziękuję Olciu pięknie za cudne kielichy :*
 i dołączoną niespodziankę :)

A wszystkich zapraszam do odwiedzin  Świata Oli



 wieczorkiem delektujemy się herbatką


lov organic pyszne są !

jestem uzależniona od herbaty ;p , ciagle mi mało...
  i mam bzika na punkcie nowych smaków i marek...

Udanego słonecznego weekendu życze !!!

byle do urlopu ...

93 komentarze:

  1. Agnieszko, fajne te herbaciane opakowania! Kielichy też piękne. Grube szkło ma swój specyficzny urok, lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czereśnie i ja lubię
    a puchy herbat super!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze tegorocznych czeresni nie kosztowałam, czas to zmienic ;)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak niewyobrażalnie kocham ten czas, czereśni, malin, szparagów, bobu... te momenty jedyne w roku ;))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak Maryś momenty jedyne a teraz jeszcze porzeczki zwłaszcza czarne ;}

      Usuń
  5. też wcinam czereśnie- zaprawiam też kilka słoiczków, choć zdecydowanie wolę świeże:)
    Udanego, miejmy nadzieję ciepłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czereśni nie zaprawiałam ,ale dziś czeka mnie dużo wiaderek porzeczek ;)

      Usuń
  6. U mnie dokładnie to samo: słoneczko i czereśnie:-) Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja miałam straszną chrapkę na te kielichy! ;) Milutko czas Aguś spędzasz :) Takiego całego weekendu Ci życzę! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weekend na zbieraniu porzeczek mi minął niespodziewanie ;)

      Usuń
  8. Już prawie pożegnałam się z truskawkami - teraz moja miłość skupia się właśnie na czereśniach a na horyzoncie pojawiają się maliny:) Pucharki cudne !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak pyszne malinki i porzeczki jeszcze zwlaszcza moje ulubione czarne

      Usuń
  9. Gratuluję wygranej i zapraszam na kolejną szansę... Herbatki u mnie również przeróżne :D.Miłego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tę porę roku, gdy na targu tyle pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj też zakupiłam czeresienki i je wcinam...choć u mnie nad morzem cena czereśni jest zabójcza:)Ale jakie są pyszne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystaj ile sie , choć u nas ceny tez nie niskie ;)

      Usuń
  12. Ja objadam sie nimi "na zapas":)
    Przeciez zaraz się skończą:(((
    A kielich rasowy!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta żeby to się dało ale jak sa trzeba sie cieszyc i wcinac :)

      Usuń
  13. Smacznego, Czereśniowa Dziewczyno:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widać w komentarzach wszyscy zajadają się czereśniami:))))
    Kochana napisz coś więcej o tych herbatkach, fajne puszki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      herbatki organiczne skandynawskie bardzo dobre zdrowe ze sprawdzonych organicznych plantacji druga bardzo dobra to Kusmi tea francuskie wczesniej rosyjskie warto spróbować , choć ceny nie najniższe ale gatunkowo dobre wiec warte swojej ceny i przede wszystkim smaku duzy wybór czarnych zielonych owocowych , kawałki owoców ,albo pąki róż no trezba spróbowac ;)

      Usuń
  15. herbatki wyglądają pięknie , jeśli tak samo smakują to zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście pyszne są ! jak sie raz spróbuje to juz nie ma...przebacz ;)

      Usuń
  16. kocham czereśnie kielichy piękne a ta herbata musi byc pyszna

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Słońce !!!! Cieszę się ,że pucharki się przydają :)......a z czereśniami wyglądają przednio :)
    Dziękuję za przemiłe słowa.......no normalnie nie wiem "co powiedzieć"......I pozostaje mi jedynie jeszcze raz podziękować :) Jesteś Kochana !!!!!!
    Ps. Ja też uzależniona od herbaty jestem ....Gdzie kupiłaś herbatki LOV ? bo ja szukam ich w sieci i jakoś trafić nie mogę.....a chrapkę mam nieziemską !!!!
    Buziaki i ogromne uściski ślę <3
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olciu to ja Tobie serdecznie dziękuje i cieszę się ogromnie , zaraz Ci napiszę namiary :)
      buziole

      Usuń
  18. Kielichy super prezentują się z tymi pysznościami - ja też uwielbiam czereśnie:)) Ale moją uwagę zwróciły te herbatki a w zasadzie puszki - bardzo fajne (fajne herbatki w fajnych puszkach). Ja też bardzo lubię smakować różnych herbatek:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to mam bzika i kupuję co rusz to nowe , mąż już stuka się w głowę ,że nie zdąże wypić ;)

      Usuń
  19. Uwielbiam czereśnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mogłabym je jeść tonami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również uwielbiam czereśnie! Słodkie letnie pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. czereśni jeszcze nie smakowałam. Nic straconego. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. oj ja objadam się czereśniami:))) piękny pucharek wygrałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo to tego dostawce mozesz i do mnie podeslac :))))) My czeresnie tez uwielbiamy :))) Gratuluje wygranej Sliczne pucharki :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęściara :) Moc pozdrowień wakacyjnych!

    OdpowiedzUsuń
  25. super! a te herbaty są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czereśnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Buziaka od siebie dorzucę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne masz opakowania na herbatki :) Czereśnie pycha, choć wg mnie drogie w tym roku jak na nasze krajowe owoce...
    Pozdrawiam i zyczę dużo słonka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hihi, mam taki sam mlynek do kawy ;)))
    a czeresnie uwielbiam...no i piekne opakowania tych herbatek:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale Wam dobrze...czereśnie smakowicie wyglądają, chyba się skuszę i zrobię jakieś pyszne ciastko z nimi:)super te pucharki,ale puszki na herbatę rewelacyjne:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Puszki są świetne:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  32. mmmm ale super! Ja tez mam bzika na punkcie herbat!

    OdpowiedzUsuń
  33. Lato=czereśnie :) Uwielbiam ! Pozdrawiam - M,

    OdpowiedzUsuń
  34. Kielich śliczny, ale zawartosć...mmmmm - uwielbiam:) Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam czereśnie, miłego dostawcę zapraszam do siebie;))
    gratuluję wygranej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy córka dostawcę puśći ;)))
      dziękuje

      Usuń
  36. Hi Avrea ! I love your blog ! Your home is very beatiful ,,
    Angélica

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam czereśnie , a herbata to moje uzależnienie :) mam już spora kolekcje,,może pochwalisz sie swoja? :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to bym mogła sklep otworzyc ;)
      chetnie też obejrze Twoja ;)

      Usuń
  38. herbaty wszelkie uwielbiam :) także eksperymentalne !pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja zajadam czereśnie chociaż mój brzuch mówi - DOSYĆ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana, wyslalam maila w sprawie maszyny :). Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  41. oooo jakie fajne te herbatki!!! muszę takich poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj :) Mamy podobnie z tym pięknym rytuałem picia wybornej herbaty * Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam czereśnie, a puszki są świetne!;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj, ja też jestem wielkim amatorem czereśni! Szkoda, że nie ma ich cały rok. Fajne pojemniczki dorwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Buziaka ci wysyłam licząc, że może coś skrobniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ladne pudeleczka od. herbaty:-)Ja ostatnio pijam zielona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zielona pijam namietne a w puszkach jest zielona czerwona i owocowa :)

      Usuń
  47. puchy kochana maszextra czeresnie uwielbiam i jka widzisz wracam pomalu ale jeszcze niedo konca - no coz zameldowalam soie tzn ze jestem - buziaczki sle Marii i przepraszam za bledy

    OdpowiedzUsuń
  48. Czereśnie to jedne z niewielu owoców jakie jadam,szkoda ,że nie ma ich cały rok,a może właśnie dlatego ,że ich nie ma są takie pożądane ?

    śliczne puszki zakupiłaś :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak inaczej by tak nie smakowały ,a puchy z pysznymi herbatkami cieszą oczy i podniebienie ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)