Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 14 grudnia 2012

Puszka and tea

Będąc w Danii przywiozłam sobie piękną retro puszkę... ;)



                                        i pyszne herbatki...





                                        pił je może ktoś ???









Herbaty Kusmi Tea są przepyszne ,ale niestety w PL niedostępne  :( może dlatego ,że nie należą do tanich herbat ,ale warto  spróbować...
(nie jest to żadna reklama ) po prostu lubię dobra herbatę ,a ta "stanęła" mi na drodze;) podczas podróży po Danii :))) z czego się bardzo cieszę :D
Pozostaje podróż np. do Paryża  ,żeby ją nabyć ... na ich stronie nie ma wymienionej niestety Polski...
Jeżeli spotkał ją ktoś w Polsce , to dajcie znać... ;) , bo mam ochotę spróbować też innych smaków
Mam nadzieję ,że miłośniczki dobrej herbaty ją  znają , napiszcie jakie macie odczucia i ewentualnie , które smaki przypadły Wam do gustu , bo jest  ogromny wybór ;)


ps. herbata jest rosyjska ,a wykupili ja Francuzi


Udanego weekendu życzę :)



30 komentarzy:

  1. Rano jestem fanką kawy, ale po południu lubię wypić pyszną herbatkę, ostatnio przerabiam chińskiego smoka i irisz cream boskie.
    Herbaty Kusmi Tea nie piłam, a przyznam, że mnie zaciekawiłaś....?
    bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dzień zaczynam od herbatki , po śniadanku kawka ;)
      irisz cream musze spróbować ,a smokowe piłam mmm
      Kusmi tea maja wersję sypaną ,albo pakowaną w saszetki, pokaże jeszcze jak pięknie saszetka wygląda
      buziaki

      Usuń
  2. Piękną puszkę przywiozłaś, a herbaty Kusmi Tea nie znam, niestety. Chętnie dowiedziałabym się czegoś więcej, więc wrócę i podczytam - moze ktoś kto ją zna odezwie się jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbata wywodzi się z Rosji ,ale teraz należy do Farncji to tak pokrótce ;)

      Usuń
  3. irish cream to moja ulubiona, a Kusmi zachęcają już chociażby opakowaniem- taka już jestem, że lecę na wygląd;) Nie próbowałam, a chciałabym, bo herbatki uwielbiam- będę szukać, bo mnie zaintrygowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak opakowania maja obłedne a na ich stronie oczoplasu można dostac ;)
      daj znać jak cos znajdziesz ;)

      Usuń
  4. Piję tylko wodę z cytryną i miodem a od święta tylko różaną herbatkę więc ani na kawie ani na herbacie się nie znam...No może znam ale tylko na ziółkach bo na nich akurat się znam! ;)
    Piękna puszka!
    Ciepełka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różna herbatka mniamiusna :))) ziółka dobra rzecz :)
      buziaki

      Usuń
  5. lubie takie puszki:P....herbatki takiej jeszcze nie pilam,nie znam sie na herbatkach ze smakowych lubie waniliowa i erl grey na tym sie konczy moj ubogi repertuar hiii...........buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ,a u Ciebie gdzieś na pewno są , bo maja sklep w Berlinie to podejrzewam ,że w inny miastach też bywaja ;)
      earl grey lubie z cytryną :)

      Usuń
  6. Ja podobnie jak wiekszosc zaczynam od kawy, potem kawa i moze raz jeszcze kawa...
    Herbata jest na spowolnienie działań, piję wiąc ja późnym popołudniem.
    Puszka naprawdę ładna:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawke lubie z espresu ciśnieniowego , a najbardziej mi smakuje i jest najlepsza espresso bądź cappucino z Włoch ;)w domu mam namiastkę ;) hihihihihi

      Usuń
  7. U mnie rano kawka z mlekiem, a do śniadanka herbatka. Niestety nie piłam tej z Danii i nie widziałam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za herbatke oddam kazdy napoj,pije ja duzo bo uwielbiam.Rowniez jestem za tym ,ze herbatki powinny byc dobre gatunkowo,zupelnie inny smak.Cudowne pudeleczko!
    Pozdrawiam serdecznie=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) u Ciebie to pewnie jest duży wybór :))
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Zimą wyjątkowo smakuję herbatkę, wierzę że Twoja jest pyszna, tym bardziej że tak pieknie zapakowana;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w jesienne i zimowe wieczory pijam z córcia najwiecej :) zaraziłam ja do delektowania sie róznymi herbatkami wiec mam towarzyszkę do picia ;)

      Usuń
  10. puszka cudna - nie piłam takiej herbaty a chętnie bym spróbowała ... może się przelecę pi nią do Paryża... ;):))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze uda się jakoś zdobyc bez latania , blizej troche Niemcy są ;)

      Usuń
  11. :)
    Nabyć można ją ponoć tutaj:
    http://www.art-webinfo.pl/kusmi-tea-w-cafe-colombia/

    i tutaj, ale mają mały wybór. Może na zamówienie sprowadzą.
    http://homebarista.istore.pl/pl/herbaty-kusmi

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej herbaty nie znam...ale puszka jest piekna:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. puszka urocza, herbatki tej nie piłam :( szkoda, bo uwielbiam smakować. W Berlinie będę na początku przyszłego tygodnia. Jeśli sklep będzie w pobliżu.kto wie może się skuszę.
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj jak Ci się uda , uważam ,że warto :)

      Usuń
  14. Puszka śliczna, a herbatę muszę spróbować:).
    Zdjęcia z wyjazdu świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. puszka wyjątkowa!! też bym taką w swoim domku mieć chciała :) herbatki nie znam, ale spróbuję znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)