Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

wtorek, 11 grudnia 2012

Dania...



Migawki z Danii
                      czuć tam magię świąt ;))))



                                                    Zapraszam na foto wycieczkę ...


Tu zaczyna się wolność... w dosłownym tego słowa znaczeniu ;p
Kopenhaga


Skansen Aarhus

Zamek Frederiksborg  Hillerod
TIVOLI tu nawet zimą kręcą się karuzele..

a kuku...;p


Zwiedzanie w zimie ma swoje uroki :))))
zwłaszcza w grudniu gdy w koło wszędzie wszystko pięknie przystrojone :)))

35 komentarzy:

  1. Szczerze zazdraszczam...ale pozytywnie...:)))) oj bardzo bym chciala tam pojechac...nawet zima wlasnie:))))) Buziaczki Agus!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne migawki chciałabym tam pojechać :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To tam nam zniknęłaś!
    To dobrze,ze sobie mogłaś przed świętami odpocząć...Przypomniałaś mi Kopenhagę, której juz dawno nie widziałam:)
    Zdjecia fajne;)
    buziaki Agnieszko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia przywiozłaś :) oj chciałabym tam być :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobilas fajne zdjecia,pieknie tam ........ale ty masz fajne rekawiczki:P........masz jeszcze jakies zdjecia fajnie sie oglada az chcialoby sie tam pospacerowac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam mnóstwo hihihihihi Ew , tylko tak trudno wybrac ;p

      Usuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia, a najbardziej podobają mi się te latarenki i dekoracje przysypane śniegiem. To już chyba zboczenie zawodowe:)). Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te latarenki i dekoracja to u nich na dworze są na kazdym kroku czy to przed domem czy sklepem cudnie to wyglada...

      Usuń
  7. Dziekuje za wycieczke w tamtych rejonach jeszcze nie bylam :-)
    Zima rowniez ma swoje uroki ♡
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ujęcia! Uwielbiam Danię:-) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie byłam w tamtych stronach. Może kiedyś się wybiorę. Ciekawe miejsce, ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko mi się podoba, ale najbardziej Twoje spotkanie z krasnoludkiem ;) :)
    niezalogowana Maryś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo miło wspominam pobyt w Danii. Na twoich zdjęciach wygląda ona uroczo. Domki w kolorach tęczy szczególnie mnie zauroczyły/.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kawałek Christianii pozwolili zrobic foto ;)

      Usuń
  12. Po prostu magia na całego! Dobrze, że już jesteś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A tymi takich widoków nie serwuj bo mnie żółć zeprze że to nie ja tam byłam miód i wino piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne migawki, te maleńkie uliczki urocze, chciałoby się choć na chwilkę tam uciec;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne miasto ...i ta syrenka ...
    Ślicznie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ośnieżone meble na zewnątrz wyglądają zjawiskowo. :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cuda nam pokazujesz :) aż się chce pojechać ...Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia , pięknych miejsc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę nigdy nie byłam a po obejrzeniu Twoich zdjęć wiem że chciałabym tam koniecznie pojechać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia sie spełnaja ,zycze powodzenia w realizacji :)
      pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)