Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

niedziela, 16 grudnia 2012

Post "pochwalny"


              Chciałam się pochwalić wygranym Candy u Kasi z                     Różności dla przyjemności
dziękuję Ci Kasiu serdecznie za te śliczności  :*
była to dla mnie prawdziwa niespodzianka  :D

naprawdę super różności dla przyjemności ;)






Pochwalę się też moimi zakupami , które przyleciały do mnie
oto one

Śliczna bluzeczka od Maryś z jej autorstwa stempelkiem :)
dziękuję ,że ją dla mnie wyczarowałaś :*
szczególne podziękowania za niespodziankę ;)



Śliczne stempelki od  Agi z  Fairy in the house
fajnie ,że miałaś ich więcej dziękuję :*
 Aga dołączyła także niespodziankę  piękną przypinkę i naklejki świąteczne :)



A na koniec pokażę Wam jeszcze raz herbatkę Kusmi jak wygląda wyciągnięta z opakowania zaskoczyło mnie ,że jest w woreczku z gazy , a nie papierowej saszetce




21 komentarzy:

  1. Udane zakupy w wirtualyn swiecie...ja jeszcze niestety na moje musze poczekac ;)))
    pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. świąteczny czas... i skarby świąteczne :)) buziaczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten przedświąteczny czas.... :) A bluzeczka od Maryś cudna - zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow caly worek dobroci:P....a to niespodzianka ze herbatka jest w woreczku z gazy w takim razie jest naprawde wyjatkowa:Pteraz narobilas mi nia smaka:P

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranej :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje wygranej :) serducho na bluzce bombowe :) A herbatką kusisz......
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja Tobie dziękuję :)***
    I gratuluję!!! I za Twoją cierpliwość niskie ukłony... ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś dzięki , warto było czekać :***
      buziaki

      Usuń
  8. Prawdziwe skarby, zwłaszcza koszulka od Maryś zachwycająca:)) Buziaki wielkie:**

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności. Naklejki od Agi też mam szczęście posiadać, wykorzystuje je do prezentów i do etykiet świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudeńka ... ta koszulka od Maryś ... ach :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. No Kochana same wspaniałości, do pozazdroszczenia;)
    Koszulka wspaniała!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Same slicznosci kochana....cudne dzielo Marys:)))) Ciesze sie, ze stempelki i naklejki sie przydadza:))) sciskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)