Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

środa, 14 marca 2018

Lizbona



Lizbona 
nawet w deszczu  jest piękna !

To już moje drugie spotaknie z Lizboną 
ale nie ostatnie :D


Na Panteon mieliśmy widok z okna


Wszędzie Azulejos piękne !


Klimatyczne uliczki




Elevadory 


Zabytki


Słynny tramwaj 28 , 
każdy  będąc w Lizbonie musi się  nim przejechać :)


Pyszne słodkości  Pasteis de Belem 
trzeba spróbować


Pastel de nata


Posłuchać fado na ulicy


Lizbona wieczorową porą :)




Popróbować specjałów z puszek 
najstarszy sklep w Lizbonie sprzedający 
 sardynki ,tuńczyka, dorsza, małże itp. puszkach


Napić się kawy niekoniecznie dobrej 
w "A Brasileira " najstarszej kawiarni w Lizbonie


Przysiąść na wiekowej ławeczce 
i dać chwilę odpocząć zmęczonym nogom ;)





A gdy pada najlepiej wybrać się do Oceanarium 






Spróbować przekąsek z puszki :)


Przywieźć na pamiatkę puszkę z sardynkami
(w środku są trzy mniejsze )

Lizbona jest piękna tak jaki i cała Portugalia
warto się wybrać :)
Wrażenia i Wspomnienia 
Bezcenne !


45 komentarzy:

  1. Bardzo Ci zazdroszczę tej podróży. Ostatnio wciąż myślę o Porto :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porto też jest piękne byłam z 10 lat temu :)
      Algarve - Lagos tez jest piękne :)

      Usuń
  2. Piękne wspomnienia,tyle romantycznych miejsc...
    Serdeczności zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcć mam mnóstwo niewiadmo co pokazać , najlepiej tam byc ;)

      Usuń
  3. Chciałabym także zobaczyć na żywo wszystkie cuda, które pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nadarzy się okazja korzstaj :) i zwiedzaj Lizbonę :) wizz ma tanie loty ;)

      Usuń
  4. Fajnie tak podróżować - dzięki za wspaniały spacer po Lizbonie i pozdrawiam Avreo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia no i cudowna wycieczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ! Dziękuję Ci pięknie za wycieczkę po Lizbonie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuudowny wyjazd , miejsca ,wspomnienia :)))) Niesamowicie :) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny czas spędziłaś. Jestem zachwycona zdjęciami, na których zapisałaś, to, co oryginalne i tą niecodziennością piękne. Uliczka nocą cudowna,tajemnicza i bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak Lizbona jest pełna pięknych tajemniczych uliczek :)

      Usuń
  9. Piękne miasto, lubię takie właśnie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę tylko pozazdrościć :). Super wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Portugalii czułam się jak u siebie. Bardzo chętnie pojechałabym tam znowu.
    Ciekawa fotorelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A Wiesz... udało Ci się przekazać klimat. Bardzo chciałabym odwiedzić Lizbonę, chociażby dla tych słodkości (musiały być pyszne! ) :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Sylwia , tak pasteis de Belem najlepsze i można je tylko spróbować w Belem , ale i inne pasteis de nata są dobre :)
      Koniecznie kiedyś się wybierz

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. bardzo Lizbona mnie urezkła i jestem w niej azakochana :) mimo ,że tym razem przywitała nas deszczem ;)

      Usuń
  14. Bardzo Ci dziękuję. Już wiem na co zwrócić uwagę. Wybieram się do Lizbony właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo super w Lizbonie jest wiele miejs , które warto zobaczyć :)
      Piękne widoki , tajemnicze uliczki , warto się poszwędać ;)

      Usuń
  15. W Lizbonie byłam lata temu i też tak jakoś na wiosnę, pogoda była okropna, wiało, ale pozwiedzałam i bardzo mi się podoba klimat tego miasteczka oraz te urocze bary w których na szybko można coś zjeść.
    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pogoda w kratkę była ,trochę deszczu , słońca , chmur ,ale w miarę ciepło , przynajniej duzo cieplej niż w PL inny klimat , 8 lat temu byłam we wrzesniu wtedy pełne słońce i temperatura około 26-30 stopni, mam zdjęcia w bluzkach na ramiączkach , tylko wtedy zwiedzaliśmy całą Portugalię w Lizbonie byliśmy dwa dni.
      Lizbona piekne klimatyczne miasto na pewno tam jeszcze zawitam :D

      Usuń
  16. Czuję się trochę, jakby tam była - piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lizbona jest piękna, ale Portugalia nie powaliła mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak każde miejsce jednych urzeka innych nie ,
      W Portugali warto jechać do LAgos Algarwe piekne wybrzeże

      Usuń
  18. Such an amazing place! Totally want to visit now. Kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. To mój cej numer 1,więc z przyjemnością odbyłam z Tobą tę wycieczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie byłam nigdy w Portugalii, ale chciałabym bardzo odwiedzić ten kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki, że dzięki Twojej relacji mogłam znów się tam znaleźć. Wrócę tam na pewno, bo to mieasto jest jedyne w swoim rodzaju. Mogłabym tam mieszkać!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna relacja! Lizbona na Twoich zdjęciach wygląda uroczo i malowniczo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podglądałam zdjęcia na Fb... Lizbona jeszcze przede mną... ale wysoko na długiej liście :) zazdraszczam wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham piękne miejsca:)Dziękuję za super wirtualna wycieczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajowa fotorelacja. Pojechałabym tam, bardzo klimatycznie, prześlicznie. Pozdrawiam serdecznie. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Lizbona w pigułce! To mi się naprawdę podoba . ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak cudnie!!!!
    Jak pyyyyysznie!
    :)
    ps. ZapraszamNaCandy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę daleko, ale tak naprawdę to dziś wszędzie blisko, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)