Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 19 lutego 2018

Podaj dalej 2

Zabawa Podaj dalej fajna jest
tym razem wziełam udział u Nie z Chin



takie cudowności dostałam w sam raz na święta 

Dziekuję serdecznie

Zatem ogłaszam u mnie podaj dalej nr 2
Dwie pierwsze osoby , które się zgłoszą obdaruję :))

Zapraszam 

27 komentarzy:

  1. Cieszę się, że te rzeczy Ci się podobają :) Życzę owocnej kontynuacji zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemne są takie niespodzianki:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prezenciki dostalas :))) Ja wlasnie uczestnicze w tej zabawie i juz chyba 4 osobka musze cos wyslac, Dlatego wybacz ,ale nie mam jak sie zapisac :(( Trzymam jednak kciuki za chetnych !!! :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko !! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny prezent:)
    niestety ale nie zapiszę się, nie dam rady wywiązać sie z jeszcze jednej zabawy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zdążyłam, ale prezent jest naprawdę super!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prezenty!Skrzat jest mega!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ masz fajnego nowego domownika. Taki skrzat może być z powodzeniem całoroczną dekoracją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. byłoby cudnie!:) daj proszę na mejla znać co i jak a ja zaczynam przygotowywać posta o zabawie u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super skrzacik, bardzo fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzat rewelacyjny. Do zabawy zapisać się nie mogę, bo nadal czekam na dwie osoby, które zechciałyby zabawić się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Inicjatywa interesująca, fajnie, że jest możliwość podarowania komuś prezentu od serca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny prezent. Skrzacik zachwycający.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy prezent - serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. O :) fajny pomysł, miłej zabawy dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. WoW😍😍😍MocPozdrowień!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)