Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

środa, 20 lutego 2019

Wędrująca książka

Dotarła wreszcie do mnie wędrujaca książka 
"Herbaciarnia Madeline"
zabawa zorganizowana przez Karto_flaną


Książka przyfrunęła do mnie od  Etoile



Dziękuję za upominki dołączone do książki :)





Już niedługo książka wyruszy do kolejnej czytelniczki :)

Karto_flanej dziękuję za możliwość przeczytania :)


Moc pozdrowień ślę

20 komentarzy:

  1. Ciekawy tytuł! :) Chyba sobie zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj znajdziesz adres e-mail do kolejnej osoby w zabawie: https://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com/2018/02/wyniki-candy-i-kolejnosc-wedrowania.html#h=376-1519286324878

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje ,ze spodoba Ci sie ta ksiazka :)) Mi baardzo sie spodobala :))) Tak lekko sie ja czyta ,ze nawet nie wiedzialam kiedys czas minal i sie skonczyla :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak masz rację szybko i przyjemnie sie czyta , tez mi się spodobała :) i nawet myslę o chlebie przyjaźni ;)

      Usuń
  4. Dla bardzo udane chwile z tą książką :). Pozdrawiam Small Megi

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna książka.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie czytałam. Być może jeszcze! Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą wędrująca książką . Miłego czytania :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesyłam wiosenne całusy

    OdpowiedzUsuń
  9. W nerwowym dla mnie czasie ta książka przyniosła mi ukojenie.Koniecznie chcę przeczytać drugą część.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedziałam ,że jest druga część ...lecę sprawdzić ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)