Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

wtorek, 1 marca 2016

WYNIKI




TAM TA DA DA DA TAM


Candy wygrywa


GRATULUJĘ !

proszę o kontakt :)


użyłam gneratora liczb 



Dziękuję wszystkim za udział w Candy
i za Gratulacje  :*

Pozdrawiam serdecznie <3

43 komentarze:

  1. Gratulacje!!:) i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę i gratuluję Zwyciężczyni :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Gosi
    Pozdrawiam Cie cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję :) Chociaż żałuję, że nie mnie przypadły cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Szczesciary :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za miłą zabawę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i ja :-) Dzięki za emocje! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Gosi i dziękuję za miłą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę:)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejku!!! na prawdę ja??? ale się cieszę!! Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm,nie mogę znaleźć adresu @ ??

      Usuń
    2. :))) avrea73(at)gmail.com ;)

      Usuń
    3. rozumiem, że (at) to po prostu @ ? bo nie chce mi wysłać:)

      Usuń
  11. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje gratulacje dla szczęściary :)
    Ślę pozdrowienia, Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) Rocznica bloga to piękne wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję i dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  16. to szczęściara:) gratulacje...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dobrej, udanej zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudne candy przegapiłam :(
    Gosi gratuluję.



    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwyciężczyni. Pozdrawiam cieplutko, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej, a Tobie Avrea życzę spokojnych i wiosennych Świąt Wielkanocnych oraz wszelkiej radości i pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  22. Radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję mojej imienniczce:)
    Ps. Piękne rzeczy były u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje za odwiedziny:)Gdzie byłas kiedy Cię nie było?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, a co u Ciebie? Jakoś zniknęłaś, na blogu cisza...

    OdpowiedzUsuń
  26. o szkoda, ze sie nie załapałam, moze nastepnym razem...

    GIVEAWAY / CANDY na blogu


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)